Hva renser dere huden med?

Ctina

Elsker forumet
Kunne tenke meg noen bra produkter fra clinique, men det koster jo skjorta[&:][&:] Hva bruker dere?

Noe som heter decubal facewash uten parafyme. Kjøper den på apoteket og er faktisk billig.
Jeg smører huden etterpå med alovera faktisk. Har aldri hatt så fin hud før, har alltid hatt plager med fet hud. Jeg har prøvd alt , inkludert clinique.
 Men nå, omtrent aldri kviser,utenom når jeg spiser sjokolade eller noe slikt flere dager på rad.
Så akkurat i dag har jeg kviser [8D]

ORIGINAL: EvaPeva

Noe som heter decubal facewash uten parafyme. Kjøper den på apoteket og er faktisk billig.
Jeg smører huden etterpå med alovera faktisk. Har aldri hatt så fin hud før, har alltid hatt plager med fet hud. Jeg har prøvd alt , inkludert clinique.
Men nå, omtrent aldri kviser,utenom når jeg spiser sjokolade eller noe slikt flere dager på rad.
Så akkurat i dag har jeg kviser [8D]

Kanskje jeg skal se etter denne[:D] For jeg får så utrolig lett kviser i panna[:-] Og det kommer ikke av sjokolade eller søtsaker for jeg har det alltid. Også har jeg litt fet hud i panna bare.

kun vann...[:-]

er heldig og har vært lite plaget med uren hud. Men i det siste så har jeg fått litt "svartinger" på haka, så denne skal jeg følge med. Tidligere når jeg har brukt rens så føles det ut som om det popper frem med kviser og "svartinger" etter et par dager, så har blitt til at jeg kun bruker vann og en ansiktskrem. Og vaskeklut da, så blir nesten som en "skrubb" om jeg tar litt i.

Bruker rensegel fra dermalogica hver morgen/kveld, og skrubb/maske en gang i uka. (Også denne fra dermalogica).

Dyrt, men definitivt verdt det[:)]

bruker Dermalogicas produkter, de er litt dyre... men så deilige...

Berre vatn til dagleg. Og skrubb ein gang eller to i veka for å få bort døde hudceller osv. Skrubben heiter Cosmica trur eg, fra apoteket.

ORIGINAL: Tinkaling

jeg bruker md(coffyberry) og jeg var nylig på shiseido kurs og fikk goddy bag av div produkter.
så jeg gleder meg til å prøve renseproduktet[:D]

shiseido er nr 3 i verden, best på hud produktene. de ligger på samme pris som clinique.
jeg syns clinique er dårlig for å være helt ærlig[;)]

Hvor kan jeg få kjøpt disse produktene?[:)]

ORIGINAL: fairy

MD formulations. Dyrt men verdt det.[;)]

Denne fungerte ikke for meg.. Syren tørka ut og lagde sår i huden..

Forsøkte etter tips å fortsette for da skulle det bli bedre..

Det gikk ikke helt den veien, og det tok LANG tid før huden ble normal igjen..

Tørr, rød, flassete og utrolig sår.. Kunne ikke bruke noe sminke og måtte ha tykke lag med krem hele tiden.. Grusomt!

ORIGINAL: Millamor82

ORIGINAL: Totenspiren

bruker Dermalogicas produkter, de er litt dyre... men så deilige...

Samme her, de er fantastisk god[:D]

elsker precleanse jeg!!! Får så deilig hud etterpå!![;)]
Også driver søstersen salong, så jeg får de billige!! hjelper på det[:)]

Mary Kay!

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Mary Kay Time Wise[:)]

Back
Topp