Hva regnes som en "attpåklatt" ?

shiby

Forumet er livet
Hvor mange års mellomrom, mellom barna er det før man kan kalle det en "attpåklatt" ? [:)]

Vil vel ikke si det har noe med antall år å gjøre overhode jeg da... og har man en unge og får en unge til endel år senere kan det aldri bli en attpåklatt... for det var ingen "regel" eller noe fra før.

Men om man har flere barn som kommer med jevnt mellomrom.. for så å vente mer enn normalt før sistemann, da regner jeg det som attpåklatt.

Jeg har tre barn på 22,19 og 16 år med han jeg var gift med, så traff jeg min sambo for 3 år siden, og vi fikk lillegutt for 1 år siden. Tror jeg vil kalle han en attpåklatt ja...... Men du verden så morro det var å begynne på med en småttis igjen.  [:)]

får alltid høre det at jeg er attpåklatt, men det synes jeg blir litt feil. Er 15 år, 13 år, 9 år og 14 mnd mellom meg og brødrene mine. Synes ikek det er atpåklatt så lenge det er oen imellom meg og den eldste.

Svigerinnen min derimot vil jeg si er attpåklatt. Der er det 18 år imellom henne og mannen min.

Mine foreldre er 43 og 42 og meg å broren min er 17 og snart 22 og vis vi hadde fått et søsken nå så hadde det vært en skikkelig atpåklatt..

Ellers så er yngste tanta mi en atpåklatt siden hun å pappa skiller 11 år[8D]

ORIGINAL: TonjeJenta

Vil vel ikke si det har noe med antall år å gjøre overhode jeg da... og har man en unge og får en unge til endel år senere kan det aldri bli en attpåklatt... for det var ingen "regel" eller noe fra før.

Men om man har flere barn som kommer med jevnt mellomrom.. for så å vente mer enn normalt før sistemann, da regner jeg det som attpåklatt.

sign[:)]

Vil regne en atpåklatt som en som kommer mer enn 5-6 år etter sistemann, når man egentlig hadde regnet med å ikke skulle ha flere barn.

Jeg regnes som attpåklatt i vår familie. Mine storesøsken er 8 og 10år eldre enn meg. Har og en lilebror som er 6år yngre, men han går under "overraskelse". [8D]

Jeg er en attpåklatt[:D] 12 og 14 år mellom meg og mine søsken[;)]

Snuppa mi er samboeren mins sin attpåklatt.. hun har en eldre storebror.. som er 12 år eldre enn henne[:)]

ORIGINAL: mammzen

Jeg har tre barn på 22,19 og 16 år med han jeg var gift med, så traff jeg min sambo for 3 år siden, og vi fikk lillegutt for 1 år siden. Tror jeg vil kalle han en attpåklatt ja...... Men du verden så morro det var å begynne på med en småttis igjen.  [:)]

jøss det kan man si [:)] så koselig da

Lillebroren min regner jeg som atpåklatt da jeg var gammel nok til å være med på fødselen[:D] jeg var 1 år og lillesøstra mi var 11.

Regner atpåklatt som en som kommer som siste baby minst 6-8 år etter..[:)]

Når d begynner å bli 7 år mellom, så regner jeg som attpåklatt..

ORIGINAL: Hulder

Ville sagt 5-6 år eg..

Hehe, samboern min har 2 brødre.
Det er ca 7år mellom alle.
De er nå 27år, snart 20år og snart 13år.

Back
Topp