Hva regner dere som UNGE mødre da?

Hmmm. Jeg føler jeg var ung mor da jeg ble gravid første gang. Var da 18 år. Denne gang føler jeg meg ikke sååå ung. Er 23...men vil jo alltid være ung mor iforhold til hvor gammel datteren min er=)
 
Syns ikke 25 er ung mor egentlig, men syns 22 og ned er ung mor :)
Selv er jeg 20 år og skal bli mamma, så setter meg selv i kategorien ung mor ><
 
fra 23 og nedover :) jeg var 22 da jeg fikk min første så var ung...
 
Jeg anså meg selv som ung mor helt til jeg leste her inne egentlig :p
Er 22 år og venter ei jente i september og blir 23 i oktober.
 
Jeg er 20 år og synes egentlig dette er ungt... men mange av mine venner fikk unge da de var 16/17 år! Det er litt for ungt synes jeg.
 
Ble gravid med første som 19åring. Følte meg ikke ung, men var kanskje det:)
 
Jeg syns 22 og under er ung mor. Men samtidig er en 25 åring en ung mor og.. Det er vel mer hva du føler for selv tenker jeg :)
 
22 og nedover ser jeg på som ung mor. Er selv 20 år og blir mamma til tvillinger som 21 åring :)
 
Ble mamma da jeg var 20 - synes det var ganske ungt. :)
Nå er jeg 24 og to-barnsmor! :D
 
Så lenge en er i et stabilt forhold, er selvstendig, har nok inntekt og tak over hodet synes jeg ikke 19 og oppover er ekstremt ungt. Biologisk sett er man jo ikke for ung i en alder av 20 :)
 
Jeg har fått høre at jeg ikke er noen ung mor lengre, jeg blir snart 26... Det at jeg i en alder av 26 år har 3 barn hvor den eldste blir 7 år, det har vist ikke noe å si. Englejenta mi sku vært 8,5 år nå, men greia nå for tiden er ikke hvor gammel man var når man fikk sitt første barn, men hvor gammel man er på det tidspunktet man blir spurt...

Snodig det der ;)


•Autocorrect ftw•
 
20 år og nedover er ungt i mine øyne... Selv var jeg 22 når jeg fikk første og følte meg ikke veldig ung.
 
Under 23. Er 23 nå selv og venter mitt andre barn.

Jeg var ung da jeg ble gravid som 18 år. Men det har gått fint ;D
 
Jeg ble 22 noen måneder etter gutten min kom til og fikk høre fra helsestasjonen at jeg ikke var en ung mor.. Men fra 20 og nedover er ungt syns jeg :)
 
Back
Topp