Hva putter vi i munnen om dagen? noen nye vaner eller noen diller?

Tomina

Betatt av forumet
Jeg har ingen hysteriske MÅ HA diller (enda.. ) men får likevel lyst på mange rare ting..

Siden begynnelsen av mai har jeg spist knekkebrød med brunost og bringebærsyltetøy hver dag.. til å begynne med var det det eneste jeg fikk ned, etterhvert er det blitt en vane tror jeg.. jeg må ha melk til, enda jeg ikke har drukket melk på flere år..

Frukt er jeg blitt avhengig av, nektariner er det beste.

før jeg ble gravid drakk jeg kaffe, røyka og spiste minimun 200 g sjokolade hver dag.. ( heller sjoko, enn mat)
Siden månedskiftet april/mai har jeg ikke drukket kaffe, har bare ikke lyst på. Kan bli servert en kopp, men makter ikke drikke den.. Jeg hadde aldeles ikke lyst på røyk og glemte å røyke.. sjokolade har jeg heller ikke rørt, et par sjokoladeposer kjøpt i månedskiftet ligger fremdeles i kjøleskapet... DET ER HELT SYKT TIL Å VÆRE MEG!

Har ikke gjort noenting selv for å kutte uvanene, rett og slett kroppen som fiksa det..

Jeg MÅ ha is-te Med peach smak.
Spiser også mye brunost og nektariner.
Og altfor usunne middager - er så mye som ikke frister.

har ikke hatt så mye anna enn sånn ukes-dilla:P på nektariner og fleskepølser:P Hver for seg da[;)]

Her varierer det fra dag til dag. Men får jeg lyst på noe så MÅ jeg ha det=P.
Ellers så har hodet mitt bestemt seg for at den vanlige brunostn og gulosten ikke er bra nok lenger. Ost MÅ være oppskjært[:D]
Ellers takler jeg ikke jordbær. Ikke smaken og ikke lukta=P

Hmmm.... Ja, hva har jeg fått dilla på. Jo, nå kom jeg på det:) Skive med nugatti av alle ting:) Men det e vel kun det. Jeg er kvalm og dårlig så det frister ikke med snop. Og det er veldig uvant til å være med meg. Men deilig å ikke ha det suget:)

Eg drikker mykje kakao, selv om det er sol ute [8D] Og så må eg ha nudler, er det einaste som frister når eg er uggen også [:)]

jeg har lyst på appelsinjuice hele tiden.. sterke pastiller eller tyggis ellers er det ikke noe mer tror jeg... spiser minimum med godis og mat i mye mindre mengder enn før..

Jeg drakk flere kopper sort kaffi hver dag før, nå har jeg ikke lyst på.. Men iskaffi og kaffi mocca drikker jeg, flere glass etterhverandre om jeg får sjangsen! [:D]

Tåler ikke synet/lukten av grillmat. Ikke resturant-pizza heller, det klarte jeg ikke sist jeg var gravid heller [:D]

Spiser ristet brød eller ryvita med smør, gulost og tomat på. I mengder!

Og så begynte jeg nesten å grine da de ikke hadde ferske gulrøtter i butikken i dag, bare sånne gamle, ekle... Måtte le litt av meg selv da!

Og appelsinjuice blandet med blå bris. Nam nam nam!

Har helt sluttet å drikke kaffe, selv om jeg kunne trenge det så trøtt som jeg er om dagen. Og sjokolade frister ikke det heller. Spiser litt av gammel vane innimellom, men det er det...

Er normalt glad i grillmat, men nå byr d meg veldig imot. Både syn og lukt - æsj.. Ellers så elsker eg normalt salat, men d klarer eg ikke spise nå[8|]
He ingenting spesielt eg MÅ ha..

hmmm... noe spes eg putter i munnen hver dag?!... nei.... egentlig ikke.. bare mer mat[8D]
Får ofte veldig behov for noe en og annen dag, men varierer hva d e.
Te som eg ELSKER!!! klarer eg ikke drikke lenger, men sånn var d sist også når eg var kvalm. Eg kan til vanlig drikke flere kopper te for dagen! Nå har eg ikke rørt d på flere uker!
Sjokolade e d mindre av.
Fant ut at appelsinjuice e sinnsykt godt[:D][;)] Og salt lakris som eg alltid har likt e enda bedre nå[;)] Da disse salte lakrishodene man kjøper i løsvekt! Jum jum!!! hehe...
Dispensercola e digg når eg e gravid[8D][:D] Var sånn sist også! Da kjøpte eg heller dispensercola når eg var i byen eller på senter enn å kjøpe en flaske på butikken! Ellers e ikke den sånn hysterisk god synes eg så.. hehe...
Var d eg kom på nå i farten egentlig... tror d e mer litt smårare ting eg driver med[8D] hehe...

Det eneste jeg merker forskjell på er at når det er godis på bordet lar jeg det være????????? WHAT?????

Jeg har bestandig vært veldig glad i potetgull og godis å sånn, men nå blir det bare liggende.. Orker det lissom ikke. Føler meg så mett hele tiden, så suget er lissom ikke der lenger....

rart...[8|]

meloner meloner og atter meloner...
(også lukter vafler her etter sjokoladekake)

Back
Topp