Hva putte i fryseren?

Border

Elsker forumet
Assistert-jentene
Julimammaer 2016
Julibarna 2019
Jeg er jo i ganske grei form, utenom at jeg har sovet litt for mye (får litt dårlig samvittighet for det, men hey! Snart får jeg kanskje ikke sove)
Uansett! Jeg koser meg med å gjøre ting klart for at lillemor skal komme, gjør litt og litt hver dag så ikke ukene går for sakte (fortsatt en del uker til termin) og begynte i dag med å bake kanelsnurrer.
Men jeg trenger ideer for hva jeg kan lage som holder seg en del uker i fryseren. Gjerne tips til mat også :D
 
Gode grove rundstykker. Foccacia, kringle. Pizza horn.

Lag pizza bunner, tomatsaus og reven ost, putt det i frysen og du har kjappe pizza middager.

Frys smoothie is. Energibarer :)
 
Her har jeg bakt brownies, rundstykker, pizzadeiger og fryst ned oppkuttet frukt for å ha i smoothier. Planen er å bake kanelsnurrer og boller i neste uke.

Matretter jeg har/planlegger å lage er meksikansk gryte/nachosgryte, lasagne, bolognesesaus, kyllinggryte. :-) jeg må sitte når jeg lager mat da, haha, gleder meg til å kunne stå i mer enn 10 minutter uten å bli sliten! :-D
 
Har laga pizzasnurrer, tror ikke jeg lager noe annet...mulig en porsjon til.

Pizzabunner var smart..
Føler ikke helt vi har det store behovet. Vi bor ved siden av matbutikken, har masse take away i nærheten og får matvarer levert på døra.
 
Kanskje jeg skal lage pizzaboller og gode rundstykker:) hvis jeg plutselig orker.
 
Gode grove rundstykker. Foccacia, kringle. Pizza horn.

Lag pizza bunner, tomatsaus og reven ost, putt det i frysen og du har kjappe pizza middager.

Frys smoothie is. Energibarer :)
Oppskrift på energibarer?:)
 
Åh jeg lagde fylte horn i stad med ost og skinke!! Dæven de var gode! Spiste alt alt alt for mange! Så må nok lage flere, for ble ikke nok til å ha noe å fryse ned når jeg spiste så mange :P haha
Haha ja! Samboer ble meget skuffet når han bare fikk en smaksprøve :p
Nam! Fylte horn er jo dødsgodt :D
 
Veldig godt med hjemmelagete horn fylt med baco eller skinkeost og paprika.
 
Jeg har laget kanelsnurrer til den store gullmedalje! :p Kjekt å ha!
 
Her tror jeg det blir innkjøp av pizzahorn.Har ikke bekken til å verken stå eller sitte å bake selv om jeg gjerne skulle gjort det.Regner med det er et år til jeg får bakt igjen med tre små :-p
 
Her tror jeg det blir innkjøp av pizzahorn.Har ikke bekken til å verken stå eller sitte å bake selv om jeg gjerne skulle gjort det.Regner med det er et år til jeg får bakt igjen med tre små :p
Hvor får man kjøpt det??:o det var mye mer fristende enn å bake:p
 
Back
Topp