Hva planer har dere med melka?

m_fame

Forelsket i forumet
Jeg skal pumpe det ut og gi det til kalvene!! [:D]  Såslipper jeg i det minste å tømme det i vasken!!

(melka mi er ikke brukende til å fore opp små uskyldige med, rein skjær barnemisshandling!)

Dere da?

hæ?
[8|]

ORIGINAL: kolibri

hæ?
[8|]

tenkte jeg også! 

hæ?
[8|]

?????????????

ORIGINAL: m_fame

Jeg skal pumpe det ut og gi det til kalvene!! [:D]  Såslipper jeg i det minste å tømme det i vasken!!

(melka mi er ikke brukende til å fore opp små uskyldige med, rein skjær barnemisshandling!)

Dere da?

HÆ??!!
skjnner ikke hva du mener!

Hmmm?  Måtte le,men skjønte ikke helt [8D]

ORIGINAL: m_fame

Dere da?

Ehh...er det noe gæærnt med melka di???

Hehe...sorry...måte bare spørre, for jeg skjønner ikke helt hva du mener.
Klarer lillegutt å amme her så får han selvfølgelig melka.[8D]

???

Eg "tog an" ikkje !?

HÆÆÆ?! Var det en spøk eller? Må le litt jeg.. Pumper du ut melka di for å gi den til kalvene? Hmm.. har kalver i fjøset jeg også, men hadde da aldri gitt de min melk! hehe! [:D]

hæ?
[8|]

ORIGINAL: happybaby

hææææææææ???????????

men var det ikke under 2 verdenskrig de brukte morsmelka til å lage vaffelrøre?
kunne jo forsøkt det[:'(].hehe

...aner ikke... men var jo noen som la ut en link her for litt siden om en mann som lagde ost av morsmelka til kona... Kanskje et alternativ? [8D]

Javell? Lyst til å forklare hva du mente kanskje? :p

haha, kall meg gjerne gal, men jeg har faktisk planer om å la babyen suge ut melken og drikke det[:-][:o]

Kalvene er da uskyldige de også og fortjener heller ingen mishandling.. [8D]

Ser det er ønsket forklaring! :p

Melka mi er tilnærmet lik skummet vann, og dermed ikke egnet som babyføde. *mumle noe om dårlige gener i familien*
Så da pumper jeg ut den værste melkesprengen og gir det til kalvene fremfor å tømme ut melka i vasken.

Kalvene trenger vel næring de og?

Hvis jeg ikke hadde planer om å amme, så hadde jeg heller bedt om tabletter til å stoppe melken. Klarer ikke å se vitsen med å spare på de få ml som det å få vekk den værste melkesprengen gir. Det tar jo ikke så veldig lang tid før melken forsvinner om man ikke ammer, med mindre man pumper for å oppretholde produksjon.

Back
Topp