Hva plager deg mest med å gå overtid?

eia89

Betatt av forumet
Fjerde dagen på overtid for min del.

For det første er det trist å våkne opp enda en morgen uten noen tegn til at fødselen er i gang.

Men noe av det verste er alle de idiotene som skal drive å mase om det ikke snart skjer noe!!
En ting når de absolutt aller nærmeste spør, de vet jeg gleder seg med meg, men når bekjente, og folk jeg ikke har prata med på årevis plutselig skal begynne å forhøre seg om jeg ikke snart skal føde! Altså, de får jo vite det før eller siden uansett! Hvorfor er noen så forbanna nysgjerrige?
Har fått flere telefoner, sms og mld på Facebook, og hvis jeg ikke svarer konkluderer de med at da ligger jeg nok og føder!

Årgh, kan bare ikke alle de som ikke har noe særlig med meg å gjøre slutte å mase?!

Dagens utblåsning!
Flere som opplever dette?

Legger til at jeg skjønner at folk bare ønsker meg godt, men sykt irriterende likevel!

Det som plager meg mest akkurat nå er vel hvor handlingslammet jeg er. Det er så mye jeg har lyst til å finne på, men som jeg ikke kan gjøre fordi jeg har for mye smerter pga tyngden i kroppen, vondt bekken, vond rygg og muligheten for at vannet går ute blant folk mens jeg er alene og uten bil.

Jeg sitter liksom bare her hjemme og venter på å føde. 6 dager etter termin. Har ingen tro på at det skjer noe med det første, men samtidig tør jeg ikke gamble på det, og har forøvrig for vondt til at jeg tør gå ut alene. Så jeg er helt avhengig av mannen min (som jo er på jobb til klokka fem hver dag...)

Men skjønner frustrasjonen din. Jeg har blitt nedringt de siste ukene, og kjente jeg holdt på å klikke på et tidspunkt. Men så slutta jeg bare å svare, og skrev på statusen min på face: "nei, jeg har ikke født ennå."
Så nå gir jeg egentlig litt totalt f*en i hvem som spør. For jeg gidder ikke svare. Jeg har allerede svart tusen ganger at jeg kommer til å gi beskjed hvis noe skjer, så om de fortsetter å mase, kjipt for de. Jeg svarer ikke mer. Orker bare ikke maset.

Ja føler meg også litt låst til leiligheten eller hvertfall å være i nærheten i tilfelle!
Kunne tenkt meg å dra på shopping og lengre turer, men det begrenser seg!! Har ikke særlig mye plager med bekkenet, men etter en stund i stående/gående stilling verker det skikkelig.
I passasjersetet i bilen har jeg noen aviser og håndklær i tilfelle vannet går mens jeg er i butikken e.l

Dagene før termin tenkte jeg, "nå skjer det snart! Nå skjer det snart! " mens nå føler jeg at hun ikke kommer før til nyttår, det føles så ekstremt fjernt plutselig. . :(

Huff termin idag, og hsr mas fra alle hold. Meldinger på mobilen hvor det står; er du fortsatt gravid? Nå må du se å få ut ungen , hvotdN går det tjukkA? Er så lei snufs synes synd i meg selv idag faktisk. Dager over termin er tungt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hmm, jeg er utenom normalen tror jeg.....jeg nyter dagene jeg! Strikker, handler litt, leser, rydder og vasker! Bekkenet er mye bedre nå enn det har vært på lenge!!! :)
Var mye mas om fullmånen på søndag og at da kom hun nok...men jeg hadde termin i går og tenker at jeg får nyte hver dag jeg har "alene" så kommer hun snart!!!! Da blir det baby for alle penga ;)

Huff termin idag, og hsr mas fra alle hold. Meldinger på mobilen hvor det står; er du fortsatt gravid? Nå må du se å få ut ungen , hvotdN går det tjukkA? Er så lei snufs synes synd i meg selv idag faktisk. Dager over termin er tungt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har vertfall lært hva jeg IKKE skal si eller gjør når andre rundt meg er gravid! :) hehe
Og alle de som sier ting som: "jeg ser det på ansiktet ditt! I natt skjer det!" Hehe, takk for den!

Samme her! Alle maser! også folk jeg faktisk ikke har snakket med på år og dag. Er ufattelig irriterende. Nedpress er også en stor byrde om dagene :(

Back
Topp