Hva passer

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest

Guest
med Celine???

Har ei jente fra før som heter det og venter ei lita jente til i februar.

Sitter å diskuterer litt på navn, å jeg har selv kommet frem til noen jeg liker veldig godt [:)]

Men, så lurer jeg på om noen har noen gode forslag som passer med Celine....Som jeg kanskje ikke har tenkt på.

Carina, Maja, Lotte, Vilja.

Andrea [:)]

Andrea var fint... Det hadde jeg ikke tenkt på.

Takk [:)]

Bello: Har ei søster som heter Karine, hvis ikke syns jeg det navnet er veldig fint. (med tanke på carina)

Hei på deg [:D] (kommenterte statusen din på facebook i dag så da skjønner du kanskje hvem jeg er [:)] )

Leah
Thea
Amalie
Emma
Mina

ORIGINAL: catriona

Andrea [:)]

må signere denne... [:D]

Og legge til :
Tomine
thea
Leah
Silje

Vilje er et sterkt navn! liker også endel navn fra østen som; Amina, Mariam og Nadia

Her var det kommet mange gode forslag [:D]

Tusen Takk....

Thea er veldig fint, å Mina foreslo jeg for sambo her om dagen faktisk.....hehe!

Amalie, Leah og Emma er liksom bukt opp av annen familie her....
Men likte også Nadia

Jamman ikke enkelt.....!

Vimsemams: Var det du som la inn kommentaren på at du var 13 uker ;) Da vet jeg hvem du er vettu...hehe!

Heeeeelloooooooooo [:D]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Jeg har funnet ut (for meg selv) at det om det ene barnet har et navn som slutter på a, så passer det best at det andre barnet (jenter) har et navn som slutter på e eller noe annet.
Celine og Tomine blir så tungt å si. Celine og Andrea går fint. (også liker jo jeg navnet Andrea spesielt godt da [:D][;)]

Enig i at Celine og Tomine ble litt tungt å si.....Der er jo faktisk de tre siste bokstavene også helt like.
Andrea er veldig fint... Har foreslått det for sambo, så han tenker vel...hehe [8D]

Har to navn som jeg syns er litt fine også, som begge to slutter på -e, men den utales ikke. Den er bare med på slutten [8D]

Camilla, Kamilla

Back
Topp