Hva passer til spekeskinke/seranoskinke?

• Trådstarter Trådstarter to*gull!
  • Opprettet Opprettet
T

to*gull!

Guest
Har lovet lillebror m. familie tre-retters på lørdag. Men de er jo så kresne, så jeg sliter litt...[&:] I bryllupet sitt hadde de seranoskinke og melon til forrett, men begge la melonen pent igjen...[8D] Så hva passer til? Tenkte eggehakk, men til forrett..??[8|]

Asparages[:D]

Hehehe... asparges spiser de nok heller ikke, det er jo en grønnsak...[8D] Passer det med ost eller nugatti til kansje??[:D]

dampet asparges, spekeskinke, litt frisk salat (bare et par blad rosso er bra) og hollandaise saus :)

ja, eggehakk eller eggerøre passer jo fint til spekeskinke... men ikke den største gourmet-opplevelsen da[:-]

er de så kresne hadde jeg lagd pizza. kan ikke lage gourme mat til folk som ikke spiser grønsaker vell. 

ORIGINAL: TauZa

er de så kresne hadde jeg lagd pizza. kan ikke lage gourme mat til folk som ikke spiser grønsaker vell. 

sign:)
Du kan eventuelt tvinge dei til å smake på alt.. Det vart eg opplært til når eg var liten, og eg finnes ikkje kresen:) No blir eg nesten sur om eg ser folk pirke paprika vekk frå grandiosa m paprika.. ;P

Var i bryllup i helga å fikk servert nydelig spekeskinke med melonsalat å toast. Var alvorlig godt.
Å er ikke glad i spekeskinke. Var flere typer melon,ristet toast med hvitløk olje på eller noe i den duren.

Var også i 30 års dag for noen uker siden å fikk servert spekeskinke med vanlig salat m melon å toast. Veldig godt. Men best med flere typer melonsalat synes jeg da!

Back
Topp