Hva pakker man i sykehusbagen??

Rødtopp82

Andre møte med forumet
Hei. Lurer egentlig bare på hva man har med seg på sykehuset jeg.. noen sier nettingtruser, er det nødvendig? evt hva av bind osv.. er uerfaren og trenger litt innspill :)
Ellers har svangerskapet vært en drøm hittil, utenom at bekkenet krangler og jeg er 100% sykmeldt til permisjon. Men det er helt greit, da får jeg gjort de siste innkjøpene og gjort istand de siste tingene før den lille kommer :) Gleder meg masse

Jeg tror egentlig dette kommer litt ann på hvilket sykehus du skal på osv.
For min del får jeg nettingtruser og gode bind på sykehuset. Så var ikke noe vits i å ta med dette. 

En del tar og med litt sånn små mat, kjeks, juice, o.l. for å ha under fødselen. 

Men for min del har det vært hentesettet til babyen, og behagelige klær til meg selv. Morgenkåpe! Utrolig godt å bare kunne dra rundt seg! har hatt med meg noen kose dresser, og tynne topper som har vært godte å amme i. 

Første gangen tok jeg med ullsokker og gode kosesokker for jeg er en frysepinn uten like :P
Dette angret jeg fort på da jeg var varmere enn egypt! haha.. 

Det eneste jeg ikke husker om jeg fikk på sykehuset var ammeinnlegg faktisk. det mener jeg at jeg hadde med selv :) 

Ellers i baggen:
* hårstrikk
* lypsyl
* Hentesett (andre klær til babyen fikk vi låne på sykehuset)
* Kosedresser
* sokker
* Bh (amme) 
* mascara
* fliseklemmer
* kam
* Kamera
* lader til kamera og telefon
* penn og noe å skrive på (for evt. spørsmål som dukker opp etterhvert, man glemmer de fort)
* evt. truser om du ikke liker de i netting 
* tannkost og tannkrem 
* deodorant 

Det å tenke på etterpå og kunne føle seg litt fresh var ikke i tankene mine med førstemann, så følte meg ekkel, usminket og det var ikke noe kjekt. Så sikkert ikke så bra ut med 2. mann heller, men følte meg i alle fall mye bedre :P

Dette  var det jeg kom på i farten :P ble mye mas :P

Toalettsaker! :)
Noe klær

Husker ikke helt hva jm sa :) Må nok spørre igjenn å skrive opp. Her får vinettingtruser å sånnt på sykhuset :)

Back
Topp