Hva pakker dere til fedre i fødebaggen?

Side

Glad i forumet
VIP
Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Lesestoff? :laughing002 JEg har egentlig aldri pakka noe til pappaen i sykehusbagen jeg, bruker man det? Han er fornøyd bare snuseska er med han, og får kjøpt seg VG og et magasin av noe slag. De 3 forrige gangene vi har født så har han reist hjem et par timer etter fødselen. Da trenger han hvile og en god dusj. Nå har vi 2 gutter hjemme, så han reiser hjem denne gangen også.​

Jeg kan ikke huske å ha pakka noe til han sist:-) men et ekstra skift og toalettsaker holder vel masse:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vi bor 8 minutter fra, så eneste jeg pakker er litt snacks og drikke tenker jeg ;)

Jeg tenkte å ta med en ren tskjorte til han, i fall han også må jobbe litt for å få ut ungen. Ellers tar jeg ikke med noe. Han får mat og drikke på sykehuset, det er kiosk der (hvis jeg føder på dagen) og jeg har ikke tenkt å bruke så lang tid at han trenger mer :p

• Liker
Reactions: jc
Slenger med skift til han som t-skjorte og en boxer. Kan være han blir litt småsvett også :) ellers skal jeg minne han på å kjøpe med noen blader :-)

Pakka ikke noe til pappaen sist vi.. Vet ikke om jeg har tenkt det nå eller :P Kommer litt ann på, er han borte på jobb rasker jeg nok sammen noen rene klær og toalettsaker til han også.

Ingenting egentlig, er det noe han akutt trenger så får han skaffe det da:) eneste jeg vet er at han ikke takler sykehusmat så om så fremt får han smøre seg ei skive før vi drar hehe..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Sist pakket eg kles skift til han og siden han skulle være på sykehuset med oss... Og litt drikke og blader. Denne gangen blir det nok bare drikke og blader og kanskje en tskjorte.. :-)

Snikesnike fra mars. Kommer til å ta med Nintendo DS til han ( kan fort bli lang ventetid, og da er det greit å ha noe å finne på) mat og drikke, hvis det skjer om natten. Og hvis føden her i byen har stengt ( de skal ha påskestengt) Må vi selvsagt ta med klær og toalettsaker.

Pakka med litt mat, snacks, drikke, og klesskift fra innerst til ytterst sist, pluss deo og tannkost. Det var veldig greit, for han var innlagt med meg og mini i 5 dagar, så da slapp han å reise heim første dagen for å få seg nye kle.
No tenker eg å pakke ein bokser, sokkar, tskjorte, og toalettsaker. Håpar (kryssar fingrane) for at det skal gå litt greiare denne gangen, og da reiser han nok heim til storebror så snart eg er klar for det :)

ingenting,fødselen går mest sannsynlig enda raskere enn sist så noe lang ventetid blir det ikke..og ellers så bor vi bare 15min vekke fra sykehuset, så han trenger ikke noe skift med seg!;)

Sist måtte han ut å handle et skift, så denne gangen er det med et skift i bagen :-) og litt drikke og litt å spise. Vil ikke at han må avgårde for å skaffe seg noe mens ting står på, så derfor har jeg med litt småtterier :-D

Kjennner jeg er mer enn klar!! Men skjer nok ikke noe i natt, frøkna spreller skikkelig der inne i kveld..og det sies at de er rolige rett før fødsel...selv om det er fullmåne ;-D

Nå har jeg pakka boxer, t-shorte og et sokkepar;) siden vi har en sønn fra før av kommer han til å dra hjem hver dag, og derfor tar jeg ikke med mer enn det nevnte + toalettsaker:) vet jo ikke om han får sove der.

Hvis jeg skal på barselhotellet(altså hvis jeg føder etter 2.januar for de har stengt frem til da) så er planene at pappa'n skal sove der første natta og da pakker jeg en boxer, t-skjorte, genser og sokker + toalettsaker..

slengte ei rein skjorte, boxer og sokker i bag'en min til pappaen
+ en pakke kjeks og et sudoku hefte til han.

han reiste hjem noen timer etter fødselen så trengte ikke så mye.

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk 2

Back
Topp