M
Moderator Irene
Guest
Med fødsel og i den første tiden etterpå? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor ulik både fødsler og ettertid oppleves, og hvor utsatt man er for å bli syk etter fødsel
Huff.. ja ikje kjekt!Signerer denne jeg.
9 mnds svangerskap frisk som en fisk, etter fødselen har det ene avløst det andre og jeg har vært konstant syk. Og så med rare ting jeg aldri har opplevd før.
At vannet aldri ville gå av seg selv ved noen av mine fødsler og at de slet med å få hull på fosterhinnen begge ganger, lager vist super sterke. Alltid tenkt at vannet går av seg selv på et eller annet tidspunkt![]()
HahaMinner meg om at jeg og ble veldig overrasket over fødselen startet ved at vannet gikk. Hadde liksom tenkt den ville starte med rier. Plasket ut over badegulvet så jeg bare ble sittende på do og le.
Haha høres ut som meg! Jeg hadde aldri tenkt på at fødselen kunne starte med at vannet gikk, selv om jeg selvfølgelig visste det var mulig. Men jeg lo ikke så mye... Jeg gråt vel heller av overraskelse [emoji28] Mannen spurte omsorgsfullt hvorfor jeg gråt, men jeg visste ike helt selv [emoji28] Var vel bare i sjokk over at fødselen var i gang så plutselig uten rier i forkant[emoji23]Minner meg om at jeg og ble veldig overrasket over fødselen startet ved at vannet gikk. Hadde liksom tenkt den ville starte med rier. Plasket ut over badegulvet så jeg bare ble sittende på do og le.