Hva overrasket deg mest ved å gå gravid?

En tråd i 'Svangerskap og fødsel' startet av Thers, 12 Apr 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Thers Forumet er livet Mailykke 2018 ♡Junigull 2016♡

Ja, en ting, flere ting? Her er det energinivået! Var i ganske bra form før jeg ble gravid, men nå føles det som jeg skal gå i bakken når vi møter oppoverbakker på tur! Høy puls når jeg går i trapper! Gah! Hva skjedde, egentlig... :p

2. Iskrem Elsker forumet * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Overrasket meg at jeg hadde null matlyst hele svangerskapet. Det er ganske ulikt meg ;)

• Liker Liker x 1
  3. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Det som har overrasket meg er hvor forskjellig to svangerskap kan være hos samme person. Hadde et omtrent problemfritt svangerskap sist, denne gangen har jeg vært sykemeldt delvis eller helt siden uke 8.

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  4. jente 92 Flørter med forumet

Ble veldig overrasket at jeg overhode ikke hadde lyst på søtt :p ikke brus, ikke godteri :p. Håper det blir sånn nesten gang og. Veldig ulikt meg

• Liker Liker x 2
  5. Aninee Forumet er livet Januarlykke 2016

Hvordan jeg ikke hadde mage den ene dagen og neste dag så det ut som tvillinger

• Liker Liker x 4
  6. Kengu Forumet er livet VIP

Redselen for å miste
    Alt ekstra som måtte følges opp
    At man kan bli lei UL

• Liker Liker x 2
  7. Klaramari Glad i forumet

Hvor dårlig man faktisk kan bli!
    Alltid hatt litt den holdingen til gravid at "det er ikke en sykdom du har, du er bare gravid, skjerp deg litt og ta deg sammen" når enten gravide har fått mye tilrettelegging på jobben eller klaget. Men nå etter blitt gravid selv har jeg fått en hel ny respekt for gravide for neida er ikle en sykdom men herregud så dårlig man kan bli og hvor vanskelig, grenser til umulig å klare å fungere i hverdagen!

• Liker Liker x 1
  8. Yummy_mummy Februar 2014 Miss Gode Råd <3 Februar 2014 - Skjult forum Septemberlykke 2016 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ VIP Oktoberlykke2020❤

Hvor syk man kan bli, og hvor vondt det er både fysisk og psykisk

• Liker Liker x 1
  9. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Bevegelsene. Jeg opplevde aldri klare spark, bare masse åling. Temmelig voldsom åling. Det var ikke så koselig. Husker at jeg ble nervøs om hun ikke bevegde seg på en stund, men når hun først gjorde det så ville jeg at det skulle stoppe for det var så ubehagelig.

• Liker Liker x 1
  10. K+N=ML Forumet er livet

Hvor sliten og dårlig man kan bli. Fra å jobbe 100%+ litt til og trene hver dag, til å nesten ikke komme seg opp av senga enkelte dager.

• Liker Liker x 1
  11. Ingenbruker Guest

Ble overasket over hvor forskjellige 2 svangerskap kan være...

12. Eliz92 Forumet er livet Marsboere 2020 Marsmellows-15 Februarhjertene2017 Februarbarna 2020 Februarlykke 2015 Januar 2017

Kor utslitt man ble av ingenting of at magen nærmest aldri dukket opp..

13. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Hvor mye vondter man kan ha :(

14. >Spyro< Jeg er bare meg jeg

Hvor dårlig man kan bli i ett svangerskap.

Eller hvor ekstremt man kan presse seg når man føder.

15. Hvitveisen Forumet er livet Sensommerbarna 2016

Hvor totalt forskjellige svangerskap kan være. Med første; frisk som en fisk. Men andre; mer eller mindre sengeliggende fra dag 1.

Håper fødslene er totalt forskjellige også :D

16. Lillafrosk Forumet er livet Vi som prøver :) Sensommerlykke 2017

Hvor fullstendig hemmet man kunne bli :p
    Type.. Vanskelig å røre seg, fordi man blir større enn man er vant til.

17. JaaaBaby <3 Forumet er livet ♡Junigull 2016♡

At man faktisk blir så sinnsykt dårlig. Å hvor slitsomt det er å være så hormonell og følsom, noe jeg virkelig ikke er vant til :)

18. Finallymom2be! Flørter med forumet

Må være frykten for at noe skulle gå galt!
    Og at jeg ble mer og mer annpusten for den minste ting, som å gå trapper :p

19. Musemor med tre søte små Ko-ko sa gjøken Marsmellows-15 VIP Aprilbarna`15

Jeg hadde bare hørt om jenter som bare elsker så mye å være gravid, de føler seg så flotte og alt var bare fantastisk.
    Jeg virkelig hater å gå gravid.

20. TeMar Februar 14 Februar 2014 - Skjult forum Februarlykke 2016

At jeg ikke fikk noe cravings i noen av svangerskapene

Del denne siden