Hva opptar babyene deres?

fruluna

Forumet er livet
Morsomt å lese om hvordan dere andre har det... Hva smiler babyene deres av?
Hva liker de eller hva liker de ikke?

Linnea har blitt veldig glad i henda sine og prøver å putte hele knyttneven i munn. Sutter på fingrene hele tiden..

Hun elsker å ligge uten bleie på magen på lammeskinnet og sprelle. Da kan hun kose seg i et par timer [:)]
Hun elsker å studere uroen som vi har over senga vår, og den kan hun også se på i evigheter uten å gå lei.

Hun har begynt å le ordentlig, men det er det kun pappa`n som får til. Med den liten grønn legoslange fra Lego [:D]

Ellers har hun blitt veldig pratsom når hun skal ha mat. Stopper å drikke for å titte opp på meg og prate litt før hun finner puppen igjen. Veldig kontaktsyk.

Noe hun IKKE liker for tiden er å ligge i sin egen seng.. Skal ligge i vår...[&:]
Så det sliter vi litt med da...

Dere da?

jonas også liker å putte hele neven i munnen, smatter i vei.. han digger å se seg selv i speilet også.. da smiler han skikkelig med hele fjeset[:D] ellers så er han veldig brelete vil helst bli holdt hele tiden... på kvelden blir han skikkelig sint hvis jeg ikke ligger med han i sengen til han sovner.. må gå å legge meg klokken ti hver dag[8D] hehe han er ikke noe begeistret for pappaen sin, hyler hver gang han kommer, men d går bra for d er ikke jeg heller[8D] så er han veeeeldig glad i mormoren[:)] er så herlig nå når de har begynt å smile og prate[:D] ellers så liker han og ligge på stellebordet, da gliser han og prater og tøyser seg skikkelig...  han har ikke begynt å le enda men d kommer nok snart.. så kan han si hei.. hvis noen sier hei til han så høres d ut som han svarer tilbake med et hæææi,  hehe[:D][:D] må si vi stor koser oss selv om han har sine dager han og hvor han er litt sur å gretten... men d har jo alle[;)]

Heike er også veldig opptatt av hendene sine, pakker mest mulig av de i munnen, men det er stort sett bare den ene hånda. Er så gøy å se at hvis vi tar hånda ned så tar han den direkte opp til munnen igjen[:D]. Han smiler og ler når vi prater til han og vil helst ligge på gulvet og følge med oss. Dersom han ikke ser oss på ei stund kommer det et pip fra gulvet. Vil helst ha oppmerksomhet hele tiden.

Er heldigvis greit å legge han om kveldene, vi synger for han og går deretter ut av rommet, og da sovner han som regel. Hender han vil ha sutten etter hvert og da sier han ifra. Merker at han reagerer på at det er lysere om morgenen nå og tror at han skal stå opp veldig tidlig.... Men har nå kjøpt en rullegardin som vi skal henge opp slik at det ikke blir så rart for han.

Han er veldig interessert i andre folk og blir veldig glad når han får oppmerksomhet, kan ha lange samtaler med han.
Han er også veldig nysgjerrig av seg og vil helst ha med seg alt. Snur seg etter den minste lyd for å se hva det er.  Er så utrolig koselig[:D].

Veldig gøy å høre hvordan deres babyer har det[:)]

Back
Topp