Hva når barna klatrer ut av sprinkelsenga?

#Tonje#

Elsker forumet
Hva gjorde dere da?
Snuppa gjorde dette i går nemlig.
Prøvde å legge henne på feltseng da, som nødløsning, men hun nekta å sove, og når hun endelig sovna kl 22.30, så datt hun på gulvet. Ligger så urolig. Bar henne i sprinkelsenga igjen, med feltsenga rett under, men 3.30 i natt, kom hun helt fra seg ut av rommet.
Hva gjør jeg? Finnes det noe man kan gjøre for å få kantene på sprinkelsenga høyere?
[:)]

ORIGINAL: CogJ

kjøper lokk til sengen med hengelås[8D]

de har jo sånne barnesenger med litt høyere kant.. Kanskje hun rett og slett må i stor-jente seng?[:)]

ut kommer hun seg uansett.. tydeligvis.. hehe

HVOR har de det?! [8D]
Høres ut som den eneste løsningen [;)]
Hun skulle jo ligge der i 1 år til hun.

Hadde håpt at det finnes noe man kan feste på kanten av sprinkelsenga jeg da. Liker å vite at hun ikke kan komme seg ut. Spesielt nå som hun låser opp dører osv. Hengelås på ytterdøra også da sikkert.

ORIGINAL: #Tonje#

ORIGINAL: CogJ

kjøper lokk til sengen med hengelås[8D]

de har jo sånne barnesenger med litt høyere kant.. Kanskje hun rett og slett må i stor-jente seng?[:)]

ut kommer hun seg uansett.. tydeligvis.. hehe

HVOR har de det?! [8D]
Høres ut som den eneste løsningen [;)]
Hun skulle jo ligge der i 1 år til hun.

Hadde håpt at det finnes noe man kan feste på kanten av sprinkelsenga jeg da. Liker å vite at hun ikke kan komme seg ut. Spesielt nå som hun låser opp dører osv. Hengelås på ytterdøra også da sikkert.

Jeg er så glad for at minien min ikke interesserer seg for å komme seg ut ennå. han er 21mnd.
Men når han klarer å komme seg ut,så blir det stor-gutt-seng på han....[:D]
Og vi må og ha kjetting øverst på ytterdøren vår,ellers kommer han til å stikke av....

kjøp sånn stor barneseng med sånn kant på vel? rulle seg vel ikke over den?[:)]

Maja driver og med det der.. Så vi holder på med tilvenning på stor seng.
Til nå har vi bare tatt ned kanten på sprinkelsenga da, så hun ikke faller så langt når hun faller.. Hehe..
Du må jo bare fortelle V at hun skal slutte med sånne rampestreker!!! [8D]

velkommen til helvete på jord!Huff,vi er der du er nå.Umulig å få lagt han når han kommer seg rundt på rommet.Og sprinkelsenga tør vi ikke bruke heller siden han bare slenger seg uttav og slår seg halvt ihjel[:'(]

Blir stor seng her og maaaaaaaasse styr til han skjønner tegninga.

ORIGINAL: Pijah

Maja driver og med det der.. Så vi holder på med tilvenning på stor seng.
Til nå har vi bare tatt ned kanten på sprinkelsenga da, så hun ikke faller så langt når hun faller.. Hehe..
Du må jo bare fortelle V at hun skal slutte med sånne rampestreker!!! [8D]

Huff, ja, jeg prøver jo å fortelle henne da veitdu, men virker ikke som det går helt inn da. [8D]
Har tatt vekk siden på senga i dag, for i natt var det jaggu mye styr. la henne i senga igjen mens hun sov, etter å ha funnet henne sovende på gulvet, men kl halv 3 i natt hørte vi et brak igjen.
Men i kveld kom vi litt sent hjem, og  hun sovna i fanget mitt mens pappan skrudde av kanten på senga. Så da la vi henne sovende oppi. [:)]

Back
Topp