Hva nå?

nordsjøfrue

Glad i forumet
Idag skulle jeg satt inn embryo, så ringer de fra Porsgrunn i dag morges og sier de vil dyrke til i morgen da det ikke så helt tipp topp ut. Noen som har vært borti det samme? Er det lov å håpe?

Idag skulle jeg satt inn embryo, så ringer de fra Porsgrunn i dag morges og sier de vil dyrke til i morgen da det ikke så helt tipp topp ut. Noen som har vært borti det samme? Er det lov å håpe?
Det hender av og til at de trenger en ekstra dag på å dele seg nok, noen er litt trege i starten [emoji4] Så det kan gå helt bra og du får innsett i morgen ja [emoji4]

Jeg hadde det sånn med et av mine egg. Det kom seg fint og ble fryst ned med de andre dagen etter :)

Krysser fingrene for at alt er tipp topp i morgen [emoji8][emoji178]

Ok da håper jeg inderlig et av mine to kommer seg. Fy søren for en nedtur!!

Det kan bli altfor spennende noen ganger :/
Håper det blir egg til innsett i morgen!

Ja hos oss har prosessen vært forfulgt av Murphy's law. Huff, jeg har enorm respekt for de som går gjennom denne prosessen i åresvis!

Signerer den! Selv har vi vært i IVF-karusellen i snart et år og har hatt fire innsett til nå...
Neste runde blir ny fersk. Gir oss ikke før vi klarer det!

Signerer den! Selv har vi vært i IVF-karusellen i snart et år og har hatt fire innsett til nå...

Håper det går neste gang! Vi skal bare ha dette ene forsøket så det er så vanvittig surt om vi ikke engang får et innsett

Håper det ordner seg og at du får innsett i morgen [emoji177][emoji177] Krysser alt jeg har for deg[emoji4] Blir litt thriller og mye usikkerhet når dere bare skal ha dette forsøket[emoji178]

Håper det går neste gang! Vi skal bare ha dette ene forsøket så det er så vanvittig surt om vi ikke engang får et innsett

Åja, stemmer det, dere skulle bare ha dette ja...
Da er det jo i så fall enda surere om det ikke skulle gå...
Håper mirakler kan skje :Heartred

Liker at du er så sterk og har så ståpå vilje Avocado! Stor respekt til deg, du virker som et skikkelig godt menneske [emoji173] du fortjener å lykkes nå [emoji173]

Liker at du er så sterk og har så ståpå vilje Avocado! Stor respekt til deg, du virker som et skikkelig godt menneske [emoji173] du fortjener å lykkes nå [emoji173]

Takk skjønne ❤ Blir helt rørt jeg :rolleyes:

Back
Topp