Hva nå da!!!!!

twinanne

Forumet er livet
Fikk brevet fra Porsgrunnn i dag og der står det bare nedregulering med nesespray 14 dager, det betyr ultralyd 25 april og det betyr egguttak når akkupunktøren er på reisefot, nå ble jeg ganske irritert for de sa jo over telefon at jeg kunne gå en uke lenger på sprayen før nesespray så jeg kunne forskyve egguttak til uke 19 slik at jeg kunne ta akkupunktur ved egguttak.
Nå ble jeg ganske sur for det var jo en av grunnene til at jeg begynte med akkupunktur, dersom jeg hadde hvist dette så ville jeg aldrig ha startet med akkupunktur så langt hjemmefra, det er jo mer slitsomt å kjøre 1 time enn 10 minutter for å komme til behandling, dersom jeg hadde hvist dette så hadde det vært greit med en hvilken som helst akkupunktør i forhold til migrene da her i nærmiljøet.

Men jeg må ringe inn etter påske og spørre hva dette er for noe, det kan jo være de forandret mening ettersom jeg ikke tåler denne sprayen så godt og de derfor ikke liker å holde meg 3 uker på nedregulering, eller kanskje det var lettere for dem å putte meg inn i uke 18 istedenfor uke 19 som jeg egentlig ble satt opp på fra starten av. Eller det kanskje har gått litt fort i svingene og de glemte at jeg spurte om dette om å få en uke lenger med sprayen.

Jeg blir egentlig litt småirritert av dette. [:@][:@][:@][&:][&:][:(][:(]

Back
Topp