hva merker dere?

Guro87

Forelsket i forumet
Jeg merker mye "strekking" i underlivet. litt kvalme, og veldig trøtt...
Men kan ikke si jeg merker noe ømme bryster.

Hva med dere andre jenter?

Jeg har så mange symptomer, og ramset dem opp så mange steder nå, at jeg gidder ikke igjen... ;)
MEn det ligger en tråd lenger nede her om symptomer, også :)

Eg merka litt "mensen smerter" i underlivet og rygg, begynner å bli litt småkvalm, er ganske trøtt, og får vondt i brysta om noen kjem borti. Men ingen av desse "symptoma" er skikkelig plagsomme enda. Så blir det ikkje verre enn dette er eg fornøgd. 

Har ramset opp mine også under symptomer:) Har bare fått en negativ CB digital men TR er ikke kommet enda og er 2 dager over IKM så krysser fingrer og tær;)

litt mens smerter,kvalme,mye ømme bryster,veldig trøtt,har kort lunte...

Blir aldri klok på symptomene jeg. De kommer og går. Kan ha tendenser til småkvalme når jeg er sulten, har ømme pupper men det kommer og går litt det også. Kjenner litt stikking i lysken og på sidene nederst i magen i blant. Ellers bare sliten og daff følelse. Men alt kommer og går

Utrolig ømme pupper, svake smerter nedert i magen og kvalmen begynte idag tidlig :( er også veldig trøtt og sliten.. Bare å håpe at det ikke blir verre!

Jeg er kvalm emoticon murring i magen og bekkenet og veeeeeeeeeldig trøtt!Har også litt ømme nipler.

ønskernr2 skrev:
Blir aldri klok på symptomene jeg. De kommer og går. Kan ha tendenser til småkvalme når jeg er sulten, har ømme pupper men det kommer og går litt det også. Kjenner litt stikking i lysken og på sidene nederst i magen i blant. Ellers bare sliten og daff følelse. Men alt kommer og går

Samme her!!
Det er rikelig med symptomer i perioder, andre perioder over dagen kjenner jeg ingenting! BLir så usikker!! Stikking i lysken har jeg også, veldig trøtt og sliten, kvalme, på grensa til oppkast i perioder, og veldig mye "mensmurringer"..

Har det veldig bra så langt. ømme nippler, trøtt, veldig søtsugen i noen dager så veldig saltsyk, så varierer veldig.
Hadde noen kvalme dager men ikke ett oppkast enda!! emoticon  Nyter det så lenge jeg kan.. :)
Ellers merker jeg endel "menssmerter", bekken smerter, rygg og stikkinger! :) Men slett ikke hele tiden.. så fungerer veldig bra så langt! :)
kan være uvel i blant, men forløbigt ikke plagsomt!! emoticon
Kjenner jeg er veldig trøtt nååååå.. så spørs om noen minutter hjelperemoticon

Jeg har vært litt skeptisk fordi jeg ikke har merket noenting, men nå begynner det så vidt å komme seg :)

Jeg må tisse hele tiden
Strekking og småvondter nederst i magen
MEGASÅRE brystvorter :-s
Så har jeg hatt et par tilfeller av kvalme, men det har gått fort over
Hender jeg får litt vondt i setet og nedover beinet, så det er vel en del av noe bekkenløsning, antar jeg..

Men blir det ikke verre enn dette skal det ikke bli noe problem å holde det hemmelig for omverdenen ;)

Litt uggen og litt fjern.. :)

Back
Topp