Hva merker dere til lille huleboeren?

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Er magen kommet? Noen som kjenner noe liv?
Første svangerskapet kjente jeg fiskehale-bevegelser fra uke 12-13. Spark fra uke 15.
Og utenpå Uke 16. Omtrent det samme andre gang .
Denne gangen er morkaken fremme så rekner med det tar sin tid før jeg kjenner noe.
Magen er heller ikke kommet, men har forandra fasong. Ser litt blubben ut rett og slett. Gleder meg til det er mer fasong på magen :)

Ja magen har kommet :)
Den er veldig tydelig når jeg går hjemme med kroppsnære klær, skal jeg ut å ha på meg jakke syns ingenting :)
Merker ikke bevegelser enda, er bare 13 uker. Så regner ikke med å merke noe på en god stund enda.
Har doppler da så sånn sett merker jeg den når jeg vil:hilarious:
Veldig moro å høre når h*n sparker i doppleren :)

Jeg går inn i uke 15 nå. Kjenner ikke noe enda. Magen syns godt. Sist kjente jeg ikke før et par uker etter ordinær ultralyd. Da kjente jeg sent liv pga at hun lå og sparka på blæra mi, og med ryggen ut, hun sparka altså innover. Vi så det godt på ultralyden da at hun bare ville ligge i den stillingen og beina gikk som trommestikker på blæra mi, og jeg følte jeg måtte tisse hvert femte minutt. Nå har jeg ikke hatt det sånn, så denne sparker tydelig ikke på blæra. Er spent på når jeg kjenner liv.

Har gått opp litt kg siste uka, så magen føles litt større selv om jeg enda passer bukser i en størrelse mindre enn før sommerferien. Sist la ikke folk merke til at jeg var gravid før rett før permisjon, men slik er det å veie godt over normalen fra før av. Sist var det ei veldig aktiv lita frøken som eg begynte å kjenne spark fra i uke 13, men nå er jeg uke 15 og merker ikke noe. Vært på tul og hørt med doppler så vet det er liv der.

Merker ikke så mye enda, kjenner det tøyes og strekkes litt enkelte dager. Kjenner også at livmoren jobber innimellom, minner veldig om kynnere men tenker det er alt for tidlig å kjenne det. Føler magen er litt større enn før (hadde litt mage fra før) men er nok bare fordi jeg er oppblåst.

Har trodd jeg har merket små dult og trodde jeg merket denne «fiskehalebevegelsen» tidligere idag men det kan være bare luft også.. men veldig spennende uker vi går i møte nå :)

Er 14+0 nå, ikke merket noenting enda :) andresvangerskap. Venter så spent :)

Vanskelig å si om det er babyen eller luft. Men tror jeg så vidt kjenner litt bevegelse [emoji4]

Har kjent noe, men er usikker på om det er lille el. noe annet... Er 12+6 idag[emoji846]

Back
Topp