Hva merker dere i kroppen? Jeg er 4+3

Martec91

Blir kjent med forumet
Jeg er i dag 4+3 :love7 Er utmattet, trøtt/tung i hodet, lite energi og har mens murringer. Sover når jeg er trøtt på dagen og natten. Tisser ofte, og blir fort sulten. For et par dager siden opplevde jeg at jeg hadde leamus nederst i magen, rar opplevelse :eek: Har de siste dagene hatt både hard mage og nesten diaré. Hvordan er dere i form? :anyone Når man er 4+3, er man da i uke 4 eller 5? Lurer på hvilken uke jeg skal lese om ang hva som skjer i kroppen :love017

Ha en fin slapp dag alle sammen :book1

5+0 her:happy: Kjenner på trøtthet tidlig på kvelden, og økt apetitt. Ellers litt murringer i underlivet og ømme pupper. Koser meg så lenge jeg kan uten kvalme:rolleyes:

Du er i uke 4;) Lykke til videre:Heartred

Jeg følte ikke at jeg merket noen ting. Men ser nå i ettertid at jeg var jo faktisk unormalt trøtt i den første tiden. Sovna på sofaen nesten hver ettermiddag, men tenkte da at det bare var fordi jeg står opp 6 hver dag... men det gjør jeg jo nå også. Hadde og en periode med ømme pupper og menssmerter. Er i uke 22 nå.

Jeg er i dag 4+3 :love7 Er utmattet, trøtt/tung i hodet, lite energi og har mens murringer. Sover når jeg er trøtt på dagen og natten. Tisser ofte, og blir fort sulten. For et par dager siden opplevde jeg at jeg hadde leamus nederst i magen, rar opplevelse :eek: Har de siste dagene hatt både hard mage og nesten diaré. Hvordan er dere i form? :anyone Når man er 4+3, er man da i uke 4 eller 5? Lurer på hvilken uke jeg skal lese om ang hva som skjer i kroppen :love017

Ha en fin slapp dag alle sammen :book1
Du er fire uker på vei men er i din femte svangerskapsuke. De aller fleste helsepersonell vil omtale deg som fire uker på vei.

5+3. Er en del kvalm/uvel (kaster ikke opp), unormalt trøtt og sliten, våkner 5-6 nesten hver morgen, veldig vondt i bekkenet (symfysen, hoftekammen, korsryggen og nedover låret), vonde pupper. Har allerede måttet kutte ut sporten jeg driver med på grunn av smertene i bekkenet, så om denne graviditeten blir uten SA så har jeg nok mange "fantastiske" uker foran meg...

4 + 2

Ikke direkte kvalm, men uggen store deler av dagen. Stikking/murring i livmora/ved lysken. Ligamentsmerter om jeg reiser meg fort opp fra seng/sofa. Ømme/varme pupper og til tider såre brystvorter. Trøtt, men våkner tidlig stort sett hver morgen. Tisser oftere enn før, men ikke på natta.

Ganske mange symptomer for å bare være i uke 4.
Håper jeg kan fortsette å bare være uggen istedenfor kvalm... :angelic:

4+5 :love7

Murring/press i livmor, har dog avtatt litt i dag. Ømme pupper, trøtt og tisser ofte - har også måttet opp om natten de siste par nettene. :happy090 Jeg sovner tidlig på kvelden, men våkner også tidlig. Har vel merket et snev av uggenhet et par dager, men det gikk fort over. Prøver å nyte dagene før en eventuell kvalme sniker seg innpå. :smiley-ashamed004

I første svangerskap merket jeg kun mensmurringer, kjentes akkurat ut som om mensen var på vei. Ellers ingen andre symptomer før ute i uke 6-7, da begynte kvalmen og utmattelsen å komme. Ømme pupper kom vel rundt uke 8.

Denne gangen merket jeg absolutt ingenting før i uke 6, da kom kvalmen og utmattelsen som hevet på meg over natten da jeg bikket 6+0. Ømme pupper fra uke 8.

Jeg er 6+0 idag. Har ømme, tunge og varme pupper! Tidvis ømme brystvorter. Er trøtt og tisser ofte. Har tett nese og konstant dotter i ørene :eek: Har også en del hodepine.
Har litt murringer/menssmerter nederst i magen, men bare på høyre side.
Er ikke kvalm eller særlig uggen. Kaffe smaker ikke så godt som før.
Sist svangerskap følte jeg meg «mye mer gravid» tidlig. Så nå føles det nesten litt rart. Har googlet meg ihjel, men har forstått at det er normalt med «lite» symptomer også :smiley-ashamed005

Back
Topp