Hva mer kan vi sjekke?

BergOgDal

Flørter med forumet
Innsett nr 5 (forsøk 3) går mot slutten, er 6 dager etter og jeg begynner å miste symptomer og håpet (forrige mislykka forsøk synptoman forsvant på samme dag)
Vi har 2 på frys ril på Riksen, men lurer på om det er noe fler ting vi kan sjekke før vi setter dem inn. Jeg er desperat etter svar og overbevist at det e noe vi ikke finner hos meg. Dette har vi sjekket så lang:

Endometrietest (normal)
Dna fragmentasjon (19%)
Kariotyoe på begge
Blod koagulasjons pane
Stoffskifte normal

Jeg er 35, AMH 22, afc 11

Har dere noe forslag hva og hvor kunnet vi sjekka mer? Vet at Riksen mest sannsynlig vil ikke gjøre noe mer, så vi går hvor vi en må gå for å finne ut mer

Jeg tok hystroskopi før innsett for å sjekke at det så normalt ut, som blant annet ingen arrvev, fibromer og septum. Jeg tok hystroskopien privat. Det gav meg mer ro i sjelen før innsett. Skjønner at du er frustrert etter 5 innsett og at man vil snu alle stener :Heartred

Jeg tok hystroskopi før innsett for å sjekke at det så normalt ut, som blant annet ingen arrvev, fibromer og septum. Jeg tok hystroskopien privat. Det gav meg mer ro i sjelen før innsett. Skjønner at du er frustrert etter 5 innsett og at man vil snu alle stener :Heartred
Takk for svaret! Jeg vurderer veldig hysteroskopi. Eneste stedet jeg fant i Norge var aleris til 35k var det? Og Hausken, men de tar bare egne pasienter og e også litt gjerring på å tilby det. Begynte å sjekke til og med Danmark haha

Jeg tok også på Aleris. Husker det var dyrt, men ikke hvor mye.... Det har jeg fortrengt. Rart om ikke flere fertilitetsklinikker i Norge tilbyr det?

Hausken Stavanger i 2023:
Diagnostisk hysteroscopi: 8.300,-
Kirurgisk hysteroscopi : 10.760,-

Har du vurdert utlandet? Danmark og Spania har kommet utrolig mye lengre enn oss på dette.

Hausken Stavanger i 2023:
Diagnostisk hysteroscopi: 8.300,-
Kirurgisk hysteroscopi : 10.760,-

Har du vurdert utlandet? Danmark og Spania har kommet utrolig mye lengre enn oss på dette.
ah, stavanger ja...holder til i oslo
Jeg har sett litt på danmark, noe i københavn, men vil lism ikke gjøre ivf der enda da jeg har fryste blasto på riksen

Medicus i Oslo tilbyr Hysteroskopi.

Det er ofte en av tre grunner til at det ikke går;
Eggkvalitet
Forhold i livmor
Forskjøvet tidsvindu

vet du noe om kvaliteten på blastocyst ene? Om de er top notch og har delt seg perfekt? Jeg hadde en lang og fin samtale med sjefsembryologen på klinikken min om blasto ene, befruktningen og delingen underveis. Selvom jeg også har veldig gode verdier, så forsto jeg at det også er en god sannsynlighet for at det nettopp er eggene. Jeg går på en del tilskudd for å forbedre eggkvalitet (DHEA, melatonin og q10).

Jeg har også fått prednisolon selvom jeg også hadde normale verdier på endometritesten. Men de var høye innenfor normalområdet, og jeg har et par små tegn på mulig endometriose så legen mente det var helt innafor å gå på lav dose prednisolon. Vet ikke hva dine verdier var på NK killer cells?

Back
Topp