hva mener han?

MorTilSanderOgVetle

Forumet er livet
spurte onkelen min hva han ønsket seg til jul på sms. fikk svar igjen : ønsker meg lue som jeg kan bruke til trening, og som du kan ta ned slik att du får den over ørene [8|]

tja.. har jo sett de luene med slike ører man kan trekke opp og ned, men de er jo tykke.. det blir for varmt til trening. noen som har tips? [8D]

han mente ikke en vanlig lue som går neddover ørene?[8|]

det er jo mange voksne folk som har på lue, men de dekker ikke ørene...er ikke vitsen borte da? for de du bretter ned er jo veldig tjukke.

ORIGINAL: trudepude

Jeg tror jeg vet hva han mener, men kommer f*** meg ikke på hva den heter!

Jobbet i butikk for herrekonfeksjon, og det gikk en hel haug av den typen!

Litt liten, men brett som rekker rett over ørene, men mulighet for å brette den ned slik at den dekker.

Æh, vanskelig å forklare [&:]

kom på det da [8D]

Tror han mener en helt vanlig lue som er dyp nok til at den kan trekkes godt over ørene når han er ute å jogger om vinteren f.eks? (mange vanlige luer er veldig korte og dermed vanskelig å få over ørene, sånne army-luer bl.a er for korte).

Sverger ikke så det altså, men tror du kan få sånne på sportsbutikker...
De er ikke så tykke.

jeg har sett noen av disse joggemennene som har lue som er vanlig tykk bomull.
også har den en liten ekstra bit som er sydd fra tinningen og rundt til andre siden som kan brettes ned..

Sjekk litt på f.eks G-sport, finnes jo flere typer luer som dekker litt over ørene.

Som denne, finnes vel i andre merker også som går enda lenger ned? (Bjørn Dæhlie)

Juhuu [:D] Norheimlue..

ANer ikke jeg altså, men se litt rundt i sportsbutikker på nett?

Back
Topp