Jeg er 19 uker på vei. Er sykemeldt pga jobben er stressende og jeg har itte så mye energi. I helga ble vi enige om at han skulle hjelpe meg med å ommøblere her og ta husvask( litt over tid). Men tanken min er det at jeg gjør litt og litt bare jeg får hjelp av han med det tyngste. Begynte i uka som var og ta ned ting fra vegga og gjøre ting klart. I går spurte han om jeg skulle jobbe....er jo sykemeldt...men det hadde han glemt. Da hadde han avtalt med far sin at han skulle til ferie huset i sverige og legge tak. Jeg ble irritert og sint for at han brøt avtalen igjen. Sist vi skulle tømme et rotrom og gjøre det klart til barnerom skulle han hjelpe andre igjen. Så jeg flyttet alt rotet som fylte hele rommet inn i garasjen da. Han kunne itte forstå at jeg ble sint for at han skulle hjelpe far sin....som også får hjelp av mange andre. Spurte om hvem som skulle flytte osv, for jeg gjorde han forbannet. I dag sendte jeg med han bilde av ungen og sa at det han skulle tenke på når han ser på bilde er " er det verdt dra og hva risikerer jeg". Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre da han hele tiden skal hjelpe andre når vi har planer. Det han gjør i uka og ellers er å sitte på facebook og spille poker fra han kommer hjem til han legger seg!!!! Hvorfor tar han ikke mer hensyn og hjelper meg når han vet at jeg vil ha ting gjort her før jeg blir alt for stor? Er det jeg som er dust eller han? Hva mener dere?