Hva mener du? *Maria Amelie*

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Leste nettopp denne artikkelen, og må si meg ganske enig med Frp-politiker Per Willy Amundsen.

Hva mener du om saken?

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10092328

Ja, jeg er lei hele saken, og synes i grunnen hun burde holde seg vekk fra media nå, Jeg synes dessuten alt dette var et kaos, og synes det er utrolig spesielt at man gjør om reglene så en person kan komme tilbake. Dette kun fordi media lager sympatisak og folk da henger seg på.... mens det eksisterer faktisk ganske mange som har det verre enn henne som blir sendt bort og hjem... kanskje den nye loven kan hjelpe disse, men saken er klar... stikker man hodet sitt ut i media og engasjerer litt folk, så kan man få til hva som helst... men unnskyldning synes jeg virkelig ikke hun fortjener...

Skjønner ikke hvordan hun klarer å være så arrogant. Litt ydmykhet hadde vært på sin plass, synes jeg.

er enig med deg....

det er så mange her i landet som faktisk har jobb og skatter til norge, men blir sendt ut...hvorfor skal hun få særbehandling og skal vi si unskyld til henne for vi har behandlet henne stygt???

nei den unskyldningen gir jeg heller til alle de som ikke får komme tilbake selv om de har jobb her...

Er mildt sagt lei av henne jeg også, men hun klarer å provosere noe enormt kjenner jeg.

Selv om jeg leser det som står i artikkelen, klarer jeg ikke å fatte hva hun liksom skal få en unnskyldning for?!

Hun har fått særbehandling til de grader, fått innvilget arbeidstillatelse uten å få karantene først, ditt og datt, og likevel er det fanken ikke godt nok. Hva er egentlig problemet hennes?? Hun burde være glad, og spare seg den frekkheten.

ORIGINAL: Kattekvinnen
Hva er egentlig problemet hennes??

Problemet er vel dårlig holdning. "Hele verden/alle andre/staten Norge/det norske folk/whatever skylder meg alt mulig". Kombinert med en historie noen finner rørende og masse media rundt ørene, blir det katastrofe [>:]

Helt enig med Amundsen!

Fy f... så arrogant hun er!![:'(]
Her har "hele" Norge stått på hode for henne også krever HUN, som har brutt norsk lov i mange år, en unnskyldning? Nei vet du hva!

Vurderer å suttre og søke sympati I aviser også! Kanskje UDI prosessen med gubben går enklere da,..

ORIGINAL: MalinDalin

Vurderer å suttre og søke sympati I aviser også! Kanskje UDI prosessen med gubben går enklere da,..

hjelper gjerne med å være i "stakars MalinDalins mann, vi må støtte ham og familien" gruppe
og så får jeg TV-2 til å lage en raport om vi som støtter deg...(ps mannen min jobber i tv-2)

Unnskyldning?? Nei Takk... Nå for hon kutte ut!!
Enig med Amundsen!!!

ORIGINAL: lille assa 75

ORIGINAL: MalinDalin

hjelper gjerne med å være i "stakars MalinDalins mann, vi må støtte ham og familien" gruppe
og så får jeg TV-2 til å lage en raport om vi som støtter deg...(ps mannen min jobber i tv-2)

Veldig enig!

Back
Topp