Hva mener dere?

jas

Forumet er livet
Hva mener dere ang å bruke sele eller lignende på barna deres?
Altså da mener jeg sånn mens vi er ute å går feks..

Vi har en sele som vi fester på håndleddet til småen, også holder vi andre enden..
Men, har ikke sett noen andre bruke sånn i det hele tatt..

Vi brukte vårt i syden tidligere i vinter, og det var helt topp å bruke!
Han nektet å sitte i vogna, og nektet å holde oss i hånda, men med selen så gikk fornøyd og blid rundt [:)]

Vil egnetlig bruke det mer her hjemme også, men syns det er litt ubehagelig med stygge og dømmende blikk fra andre..-for jeg er HELT sikker på at det er mange som virkelig har i mot det..

Så hva er deres mening ang slikt?
Syns dere det er helt teit, eller at det faktisk kan være lurt?

Det er jo litt avhengi av situasjonen, kanskje.
Dersom det var i en større by hadde jeg nok syntes det var relativt smart, spesielt om ungen ikke vil sitte i vogna eller holde i handa.

synes ikke det er teit eller noe negativt i det hele tatt. bare ikke bruk det hver gang dere er ute liksom[;)] hvis man skal gå tur og lillemann nekter å sitte i vognen eller holde hånden så er det jo bare praktisk å ha en viss kontroll uten at man må springe etter lillemann heeeletiden. da kan lillemann springe rundt for seg selv, mens du samtidig har kontroll på han[:)]
så det syns jeg du trygt kan gjøre her hjemme også!! så får folk si hva de vil[:D]

jeg vil vite hvor du har kjøpt den hen[:)] Kunne trengt en slik til Adrian[:)]

ORIGINAL: nina

jeg vil vite hvor du har kjøpt den hen[:)] Kunne trengt en slik til Adrian[:)]

Vi kjøpte det i en barnebutikk her..
Men, vet også at de har samme typen på Alexi.no [:)]

ORIGINAL: :: Sinnataggen ::

Som å gå med hunden i bånd............  :)

Hjemme ville jeg ikke brukt det, men i sommerland osv der barna lett kan forsvinne i mengden er det ganske smart faktisk......

Er jo litt den følelsen man får innimellom når folk virkelig glaner..

Det er jo selvfølgelig i spesielle situasjoner vi hadde evt brukt det..
Bruker det ikke bare vi er ute i hagen liksom...

Back
Topp