Hva mener dere?

Froya88

Forumet er livet
Til dere som kjenner historien min:

Trenger noen andres synspunkter og meninger... [;)]

Min kjære samboer satt og tittet på magen min igår og bare smilte. Syns det var "så rart" å se en liten kul på magen og at vi virkelig hadde klart dette her! (Er 7 uker på vei,og magen begynner å synes nå.)
Han spurte etterhvert om ikke vi kunne ta et par bilder av magen nå og knipse litt fremover etterhvert som tiden går og magen vokser,selv om vi ikke vet hvordan dette ender og hva resultatet blir. Er jo ikke sikkert det er noe "der inne" mer om 4-5 uker til...
Er litt i tvil,jeg.. Har jo egentlig veldig lyst i tilfelle dette går den rette veien. Da er det jo litt moro å ha litt minner. Men så er det hvis det går galt da.. Litt vondt..

Er så usikker! Hva ville dere gjort? [8|]

Klem,T!

Hei
Jeg ville tat bilder, om det skulle skje noe så kan man evt slette bildene.  Vi tok ikke bilder før jeg var 17 uker, (er nå 24) og det angrer jeg veldigpå.

Knips i vei, er mitt råd.

Tror at det kan være koselig med bildene selv om det skulle vise seg å ikke gå den veien dere håper. Blir sikkert veldig sårt i begynnelsen dersom det blir avbrutt, men tror at det etterhvert kan være koselig og trøstende å ha bildene. Jeg hadde nok tatt bilder ja... Blir det for ille kan man jo uansett kaste dem!

Men uansett, så SKAL jo dette gå rette veien uansett så da tror jeg dere kommer til å sette ENDA mer pris på bildene dere tar nå[:D] 

Men uansett, så SKAL jo dette gå rette veien uansett så da tror jeg dere kommer til å sette ENDA mer pris på bildene dere tar nå

Håper du har rett! [;)]

Tusen takk for svar,jenter! [:)]

Ikke ta sorgen på forskudd for den blir ikke mindre om du lar være å nyte øyeblikket. Sorgen og tomheten etter å ha mistet et barn kan ikke minskes eller unngås ved å ikke fortelle til omverdenen at en er gravid, ved å ikke kjøpe babytøy eller ved å ikke ta bilder av magen. Så mitt råd til alle som er gravid er å leve i nuet, nyte øyeblikket og ta vare på minnene. Jeg mener at du skal ta bilder av magen din. Dersom du skulle miste babyen din så kan bildene være til stor trøst. Klem[;)]

Jeg ville absolutt tatt bilder. Jeg startet så snart magen begynnte å vises (uke 10) og har tatt bilder hver 14 dag siden det, er veldig glad for det nå.

eg har ett bilde fra sist eg var gravid[:(]
så det angrer eg på, husker jo ikke igjen hvordan eg så ut sann sett heller[&o]

Jeg hadde nok tatt bildene jeg!

Tenk så moro det er NÅR alt går bra. Og dessuten høres det ut som en hyggelig aktivitet å gjøre sammen. Du er heldig som har en mann som synes dette er spennende....mannen min er interessert, men ikke SÅ interessert!

Alt skal gå bra for dere, Trine5!!

Klem fra Monica

du kan jo bare slette bildene hvis det går galt

vi tok video fra den dagen vi fant ut at jeg var gravid med eldste jenta mi, filma litt hvær uke, det var veldig gøy når jeg ble gravid igjen nå å sammenligne hvor stor magen er i forhold til forige gang. Man glemmer jo så fort, mitt tips er knips i vei[:D][:D][:D][:D][:D]

Vi har Ikkje tatt noen bilder her enda.....
Tror at du blir og angre mere på om du Ikkje tok bilder og det går bra enn omvendt.....
Lykke Til..... [:D]

jeg ville nok tatt bilder jeg.
sist tok jeg tre bilder og det angrer jeg stort på.
denne gangenskal jeg begynne å ta bilder når jeg er 10 uker på vei. om ca fire uker da.[;)]

knips i vei, hvis alt er i orden kommer du til og angre for at du ikke har tatt bilder....bare og slette hvis du ønsker det siden...[:D]

ORIGINAL: tvilling38

Ikke ta sorgen på forskudd for den blir ikke mindre om du lar være å nyte øyeblikket. Sorgen og tomheten etter å ha mistet et barn kan ikke minskes eller unngås ved å ikke fortelle til omverdenen at en er gravid, ved å ikke kjøpe babytøy eller ved å ikke ta bilder av magen. Så mitt råd til alle som er gravid er å leve i nuet, nyte øyeblikket og ta vare på minnene. Jeg mener at du skal ta bilder av magen din. Dersom du skulle miste babyen din så kan bildene være til stor trøst. Klem[;)]

Jeg syns dette var så fint skrevet at jeg vil signere dette innlegget. I tillegg vil jeg si at jeg ikke har gitt opp håpet om at alt skal ordne seg for dere,Trine!

Jeg syns dette var så fint skrevet at jeg vil signere dette innlegget. I tillegg vil jeg si at jeg ikke har gitt opp håpet om at alt skal ordne seg for dere,Trine!

Tuuusen takk,lisa79! Du er herlig!! [:D]

Back
Topp