Datteren min er hos pappaen sin torsdag til fredag den ene uka og torsdag til søndag neste uke.
Hvor mange overnattinger er dette i mnd?
Hvor mange overnattinger er dette i mnd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man regner et snitt av hvor mange dager barnet er der iløpet av 14 dager. Det er hvertfall det de gjør på nav her.
Klarer du ikke å finne ut av det selv?
Ja, ikke sant? Skulle jo tro det.. På feltet vedr spørsmål om overnatting har jeg alltid trykket på kolonnen 4-8,99 overnattinger.. For han har henne på 8 overnattinger.. Men bf skriver 8-10 overnattinger.. Og det mener jeg er feil.
Jeg valgte også å beregne mer nøyaktig.. Istede for å velge 4-8,99 overnattinger.. Da fylte jeg ut samvær også i julen, påsken, vinterferie osv..
Og det var det et spørsmål som gikk på : hvor ofte overnatter barnet hos bidragspliktige pr 14 dag. Svaret er 4.
Hvordan kan da bf klare å få igjennom at han har henne 8-10 dg?
Skjønner ikke noe jeg.. Trodde regnestykket var enkelt![]()
De kan da vel ikke gå inn å se for måned for måned? Endrer seg jo fra år til år det...
Våkna med feil fot ut av senga idag? Eller er det mensen som er greia? Makan..Klarer du ikke å finne ut av det selv?
Har nav regnet det ut for dere eller gjør dere det bare selv?Ja, ikke sant? Skulle jo tro det.. På feltet vedr spørsmål om overnatting har jeg alltid trykket på kolonnen 4-8,99 overnattinger.. For han har henne på 8 overnattinger.. Men bf skriver 8-10 overnattinger.. Og det mener jeg er feil.
Jeg valgte også å beregne mer nøyaktig.. Istede for å velge 4-8,99 overnattinger.. Da fylte jeg ut samvær også i julen, påsken, vinterferie osv..
Og det var det et spørsmål som gikk på : hvor ofte overnatter barnet hos bidragspliktige pr 14 dag. Svaret er 4.
Hvordan kan da bf klare å få igjennom at han har henne 8-10 dg?
Skjønner ikke noe jeg.. Trodde regnestykket var enkelt
De kan da vel ikke gå inn å se for måned for måned? Endrer seg jo fra år til år det...
Hvis du synes det var et så forferdelig spørsmål, så spørs det om det ikke er du som har stått opp med feil bein eller har mensenVåkna med feil fot ut av senga idag? Eller er det mensen som er greia? Makan..