Hva mener dere?

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Både svigermora mi og svigerfaren min har allerde skrevet på Facebook at de skal bli besteforeldre til høsten.. Ikke misforstå meg, jeg er utrolig glad i dem! Men det er jo jeg som har lyst til å dele en sånn nyhet :) dessuten så er det veldig tidlig enda..

Hva mener dere?

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er ikke greit. Isåfall bør de klargjøre med deg først. En slik gledelig nyhet vil man jo komme med selv.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg forstår at de vil spre nyheten, men det er jo din nyhet å spre. Blir så irritert over folk som gjør slik. Vi har folk i familien som legger ut bilder av barna våre på facebook, selv om de har fått 1000 beskjeder om å ikke gjøre det. Synes rett og slett det er respektløst!

Det er ikke greit. Isåfall bør de klargjøre med deg først. En slik gledelig nyhet vil man jo komme med selv.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Nei.. De spurte ikke meg engang! Om det var greit :/ absolutt !

Jeg forstår at de vil spre nyheten, men det er jo din nyhet å spre. Blir så irritert over folk som gjør slik. Vi har folk i familien som legger ut bilder av barna våre på facebook, selv om de har fått 1000 beskjeder om å ikke gjøre det. Synes rett og slett det er respektløst!

Du har helt rett! Jah... Oj.. De burde respektere deg da! Enig med deg, det er det!

Hadde blitt rasande.
Greit nok at dei e stolte av at dei skal bli besteforeldre, men dei kan ha respekt nok t å venta med kringkasting til nyheten e offisiell. Spesielt t dåka har passert 12 veke.

Jeg syns det er dårlig gjort. En ting er at det fortsatt er så tidlig, det kan jo hende at overivrige vordende besteforeldre glemmer det, men en annen sak er at jeg syns det er dere som skal få lov til å dele den gode nyheten med venner og familie.

Hadde blitt rasande.
Greit nok at dei e stolte av at dei skal bli besteforeldre, men dei kan ha respekt nok t å venta med kringkasting til nyheten e offisiell. Spesielt t dåka har passert 12 veke. Jeg er det..! Inn i meg.. Det synes jeg og!! Jeg er ikke tenkt til og skrive noe før jeg har passert uke 12! Eller til vi vet kjønnet! Spørs hvor lenge jeg klare og holde det hemmelig! Haha :D

Jeg hadde blitt fly forbanna, for det første er det din og mannens nyhet og gi om dere vil offentliggjøre dette på fb. Dessuten så må man selv få lov til å bestemme om man vil offentliggjøre det etter uke 12, seinere enn det eller tidligere. Det burde de absolutt fjerne asap og dere burde kreve en unnskyldning. Dett var ugreit!

Jeg hadde blir skikkelig forbanna, og sikkert nok bedt de om å slette det med det samme. Synes slike ting ikke har noe på facebook å gjøre i det hele tatt jeg da. Og uansett, en slik nyhet skal komme fra den det gjelder, eller de som ønsker å dele det skal vite at vedkommende ønsker at det skal komme ut.
Hadde jeg vært deg hadde jeg nok bedt de om å fjerne det fra facebook med det samme.

Signerer de ovenfor. Dette er DIN og barnefars nyhet å fortelle :)
Jeg hadde blitt fly forbanna om dette hadde vært meg, og jeg hadde da bedt de om å fjernet det fra facebook med en eneste gang! Synes det er respektløst.

Enig med de over. Jeg hadde blitt kjempesint og bedt de fjerne det med en gang! Mest sannsynlig går det bra, men tenk om noe skjer..skal de annonsere DET på fb etterpå også! Er nok korttenkt og ikke vondt ment, men her bestemmer jo du og pappaen!

Jeg hadde blitt kjempe sur og bedt de om å slette det med en gang. Jeg var redd for at dette skulle skje med mine svigerforeldrene, så når vi fortalte det så sa vi klart og tydelig i fra at ingenting skulle på fb eller til andre i familien før vi hadde annonsert det:-) nå er jeg riktignok ganske bestemt så de forsto poenget, og har vært flinke siden de fikk vite nyheten:-):-)

Sent from my iPad using BV Forum

Svigermor spurte om ho kunne, men sambo sa nei, hvertfall vente til vi evt gjør det. Det respekterte hun og har heller ikke skrevet noe etter det kom ut fra oss. Syns man skal respektere at man vil fortelle slikt selv:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Der er så absolutt ikke greit!!

-Taster fra appen-

Absolutt ikke greit! Hva har de tenkt å si/gjøre hvis noe går galt? Nei, dette var utrolig korttenkt av dem. Hadde vært noe annet om det var i uke 15 og dere selv ikke hadde noe ønske om å annonsere det først.

Visste de at det var hemmelig?
Ikke alle som skjønner det selv om det er tidlig

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

hvis du har sagt at det var hemmelig så hadde jeg blitt sinna...
hvis ikke så kan jeg vel skjønne dem og på en måte..
jeg sier til de få som vet nå at det er hemmelig..lenge til.. kun mine foreldre som vet om det og mi bestevenninne,
så skal vi si det til hans foreldre om en ukes tid..
for meg finnes det ikke "den trygge tiden ca 12 uker på vei" så her skal det være hemmelig så lenge jeg ønsker

Back
Topp