Hva mener dere?

Rita1994

Forelsket i forumet
Jentungen setter melka fast i halsen i ett sett. Hun har gjort det litt hele tida, men nå de siste 3-4 dagene har det blitt helt ekstremt. Hun svelger bare 2-3 ganger før hun får ei skikkelig hostekule og jeg må hoiste henne før hun får luft. Idag prøvde jeg å sette henne mer opp når hun får mat, så hun satt nesten helt oppreist, noe som hjalp veldig. Tror dere det går greit om hun sitter godt oppsøttet i armkroken de 10-15 minuttene hun bruker på å drikke seg mett? Hun blir 10 uker på søndag..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Det tror jeg går helt fint så lenge hun er gått oppstøttet. La henne hvile overkroppen sin mot deg så blir ikke all vekten hennes på rygg/ bekken.

Mia setter også lett i halsen , har funnet ut at det ofte er den første melka som kommer brått pluss at hun er glupsk og utålmodig .
Jeg holder henne ofte mer "loddrett" til å begynne med og flater henne ut når hun har drukket en del. Det har hjulpet.

Men ikke kjekt når de små setter i halsen. ...
 
Jeg har lillemann lent mot brystet mitt og mater han. Da har han god støtte, spiser pent og jeg har faktisk ei håand ledig.
 
Back
Topp