Hva mener dere?

*Angels*

Glad i forumet
Nå har jeg fått total kjøpestopp av mannen. [:o]
Har tatt litt av med syinga kan en si! [:D][;)][8D]

Meeeen. Det jeg nå lurer på.. Hvis jeg får bestillinger.
Er det frekt av meg å spørre dem om å forhåndsbetale slik at jeg da har penger til å bestille tekstiler og det jeg trenger? Eller skal jeg bare la være å ta imot bestillinger?

Du kan jo gjøre en avtale med mannen din om at du får kjøpe inn til bestillinger men ikke til eget bruk? [8D]

Syns ikke det er frekt å be om forhåndsbetaling altså, for jeg mener jo at når det er spesialbestilte klær så har kjøperen uansett lovt at han/hun skal kjøpe varen, men det innebærer jo at folk vet at de kan stole på at du leverer. [:)]

Hmm, vanskelig sak det der...men JEG tar ikke forhåndsbetalt før ting er ferdige, og de evt får se hvordan det ser ut, før de betaler, men det er meg[;)]

Hva med å gjøre en avtale med mannen om at du kan handle inn til ting som det er bestillinger på? Da får du jo igjen pengene etterhvert [;)]

Jeg har ved noen få anledninger spurt om penger til materialet på konto pga dårlig økonomi, og så har de satt over resterende beløp når jeg er ferdig. Så nei, hvis du avtaler med kjøper og dere en enige så syns jeg ikke det er feil å gjøre [:)]

Back
Topp