hva mener dere??

*Frk.Mamma

Gift med forumet
meg og sambo fikk en kjærstefotografering som prøvekaniner. vi måtte ha med lille siden vi ikke fikk barnevakt. etter vi var ferdig spurte hu assistenten som tok bilder om hu kunne ta av amadeus og så vi sa jo ja. tre dager etterpå kom vi og kikka på bilden eog hu sa vi fikk alle bildene gratis 34 stykker 20 av oss og 14 av amadeus. så i dag kom bildene på mail og vi fikk 18 bilder og ingen av amadeus. og på mailen sto det at vi måtte forholde oss til avtalen at det var en kjærstefotografering av oss, greit nok men når vi blir lova at vi skal få alle bildene og de av amadeus også å så får vi de ikke men vi kunne kjøpe de til 20% da[&:]

hva mener dere?? syns dere det er dårlig at vi ikke fikk de av amadeus når vi blei lova det??

dårlig gjort, men fotografer er så gjerrige innimellom at eg får vondt i ræva!

jentene mine hang på utstilling i over ett år, og hu fikk bruke det ene bildet i reklame annonser. spurte om eg da kunne få utstillingbildene som takk for at hu fikk bruke mini som reklame, men neeida, hu skulle heller kaste de enn å gi de til meg. måtte betale mange tusen hvis eg ville ha de[:@][:@]

(kjøpte de ikkje, bare på trass[:@])

når hun sa at det skulle være gratis, så skal det være gratis! makan!! [:@]

ORIGINAL: IsThaBeth

Kasnkje noen misforståelser mellom sjef og assistent?

jo men det skal jo ikke gå utover oss når vi blei lovet alle 34 bildene og vi fikk 18 og ingen av sønnen min som assistenten sa og det var også assistenten som tok bildene

Kjipt, men ikke så mye å gjøre med...

synes ikke man kan kreve å få det gratis nei.
at du ikke fikk alle 34 bildene er også ok, fordi fotografen luker bort de som ikke er bra kvalitet.
jeg liker å skrive kontrakt jeg da, så er det helt klart hvem som har rettigheter til bildene også!

ORIGINAL: Mrs Lutz

synes ikke man kan kreve å få det gratis nei.
at du ikke fikk alle 34 bildene er også ok, fordi fotografen luker bort de som ikke er bra kvalitet.
jeg liker å skrive kontrakt jeg da, så er det helt klart hvem som har rettigheter til bildene også!

det stemmer ikke vi kom tilbake på visning da hadde hu redigert 34 bilder som var i bra kvalitet og fine. og hu lovet at vi skulle få alle sammen og det var hu som sa at alle bildene var gratis.
så var ikke noe med at de er dårlig kvalitet elle rnoe

Mulig jeg er veldig dramatisk av meg, men det der syns jeg var rett og slett FREKT. Jeg hadde (sier ikke at du skal gjøre det samme), latt være å kjøpe noe som helst for å tydelig vise at sånn behandler man ikke kunder.

Edit: mulig jeg misforstod, leste gjennom HI en gang til nå - var det sånn at dere fikk kjærestefotograferingen gratis? Se i såfall bort i fra mitt innlegg!

ORIGINAL: Fuglen

Mulig jeg er veldig dramatisk av meg, men det der syns jeg var rett og slett FREKT. Jeg hadde (sier ikke at du skal gjøre det samme), latt være å kjøpe noe som helst for å tydelig vise at sånn behandler man ikke kunder. 

vi komme rikke til og kjøpe noen av de nei og kommer også til og ringe de og be de fjerne alle bildene av sønnen min for vi sa ja til at de kunne bruke bilene men det var hvis vi kunne få de noe de sa så da får de fjerne bildene av han

ORIGINAL: *julilykke*

når hun sa at det skulle være gratis, så skal det være gratis! makan!! [:@]

Back
Topp