hva mener dere ?

LOMO*4

Glad i forumet
http://vgdebatt.vgb.no/2010/10/28/la-oss-komme-hjem/

Jeg syns hun skal få komme hjem med barna sine.
Ja, hun burde kanskje gjort ting på en annen måte.. men det er jo grenser for hva den norske stat skal gjøre mot en liten familie for det.. kan ikke fatte at de får sovet om nattan de som sitter med muligheten til å bestemme at hun kan få komme hjem med guttene sine..
det å be hun levere barna til ett indisk barnehjem.. fordi de skal statuerer ett eksempel.. grøsser av tanken.. det er jo to små barn! Hjelpes..

Håper inderlig at hun får komme hjem med de to små guttene sine!!!

Syns det er trist at hun ikke sørget for å ha ordnet det som burde vært ordnet før "hun" satte barn til verden. Jeg syns generelt også at folk må ta ansvar for egne handlinger, og ikke regne med at den norske stat skal stille opp når verden blir vanskelig. Når det er sagt så syns eg utrolig synd på barna, og håper hun blir værende i India og ta vare på dem.

ORIGINAL: lemo

Syns det er trist at hun ikke sørget for å ha ordnet det som burde vært ordnet før "hun" satte barn til verden. Jeg syns generelt også at folk må ta ansvar for egne handlinger, og ikke regne med at den norske stat skal stille opp når verden blir vanskelig. Når det er sagt så syns eg utrolig synd på barna, og håper hun blir værende i India og ta vare på dem.

enig i denne! 

Jeg er enig med Lemo og Auliana. Det er vel sånnat om norske myndigheter lar denne damen ta med seg disse barna til Norge så vil de måtte kanskje si ja til andre i samme situasjon?!? Det er liksom ikke bare å si ok denne gangen er det greit, men ikke for evt andre som kommer etter.

Må si meg enig med Auliana og lemo!

Back
Topp