hva mener dere om disse navna?

foggy1980

Betatt av forumet
vi tenkte hvis det ble gutt så tenkte vi på dette navne Håkon Nicolay og hvis  jente Emilie Victoria? hva synes dere om disse navna??

ORIGINAL: foggy1980

vi tenkte hvis det ble gutt så tenkte vi på dette navne Håkon Nicolay og hvis  jente Emilie Victoria? hva synes dere om disse navna??

Jeg likte dem ikke sammen. Men fine navn alene:)

ORIGINAL: *Linn og Matilde*

Helt enig med de to over her. Navnene er kjempefine hver for seg, men passer ikke ilag.

Syns begge var fine ilag eg. [:)] Men litt tunge dersom en har tenkt å bruke begge navna..
Likte Håkon Nicolay bedre enn Emilie Victoria.

Syns Emilie Victoria var et fint navn, men Håkon Nicolay var ikke et navn helt etter min smak

Håkon Nicolay syns jeg ikke var så fint, passe på en måte ikke med den å'en der i lag med Nicolay som er mer ett internasjonalt navn. Men fine navn hver for seg!!

hehe.. Eg Likte navno sammen ;) kjekt med litt spesielle navn, så da ikke blir så vanligt :) ;) har sjølv tenkt på Nathalie Liana ;D

ORIGINAL: *Linn og Matilde*

Helt enig med de to over her. Navnene er kjempefine hver for seg, men passer ikke ilag.

ORIGINAL: Pølsa07

Jeg liker dem ikke sammen. Emilie Victoria til nød men Håkon Nikolay synes jeg ikke var noe fint. Liker Håkon, Emilie eller Victoria hver for seg!

enig! Ble urtolig tunge sammensetninger syns jeg! Også liker jeg ikke Nikolay alene heller...[:)]

likte ikke så godt navnene sammen..
men nickolay er nydelig. det ska min gutt hete.
og vicktoria er veldig fint. syntes jeg da[:D]

Back
Topp