hva mener dere om dette sitatet?

bondekone

Forumet er livet
Ingen mann kan være venn med en kvinne han finner tiltrekkende. Han vil alltid ønske å ha sex med henne. De seksuelle spenningene vil alltid være der. Vennskapet er dømt til å tape, og det er slutten på den historien.

Hva sier dere, kan en være sammen med en en er tiltrukket av evnt har vært i sengen med/sammen med, mer en et vennskap?

Jeg hadde en slik kamerat/venn i mange år, vi var begge tiltrukket av hverandre men begge hviste at det å bli sammen ikke kunne fungere så vi holdt det på vennskapsnivå og har mange gode miner med ham. Ja innrømmer at enkelte sanger ofte får meg til å hoppe i hjertet mitt når jeg hører de sangene vi satt sammen å hørte. Men jeg vet at det aldri kunne h blitt oss uanset. Av forskjellige årsaker mistet vi kontaktet ,men enda så kan jeg ha en savn etter dem samtalle vennen jeg hadde med den personen.

Uansett er jeg lykkelig gift og utrolig glad i mannen min på en helt annen måtte en det jeg hadde med denne personen

mener absolutt at man kan være venner med folk man synes er attraktive! Har selv hatt ett vennskap som inkluderte sex i ett par-tre år, hvor vi igjen har ett helt fint vennskap uten tiltrekkning når en/begge har fast partner.

Det går an å være venner, finne hverandre tiltrekkende, ha sex og fortsette å være venner.
Jeg har en venn jeg synes er tiltrekkende, som jeg er utrolig svak for, som jeg har hatt sex med, men som jeg aldri kunne vært sammen med eller noe sånt. Og det er helt uproblematisk.

Jeg har en tendens til å syns at de jeg er glad i er tiltrekkende, og jeg kan jo ikke drive å  avbryte vennskap etter et år eller to hver gang! ;)

Man kan helt klart være venner uansett. Men nå som jeg er gift kan jeg se at slike vennskap er mer kompliserte, ikke fordi man syns den andre er tiltrekkende, men fordi man må ta hensyn til den man er gift med. Det er litt dumt, egentlig... Men sånn er det jo bare (ikke for alle selvsagt, men for mange). :)

Jeg er blant dem som synes vennskap med det motsatte kjønn er vanskelig. Har prøvd det flere ganger, og det har aldri endt bra. Enten blei han forelska i meg og jeg var ikke ivrig i det hele tatt...eller så var det meg som ble forelska i ham, og han tenkte ikke på meg på den måten... Eller så blei vi forelska og kjærester....men da regnes man jo ikke lenger som venner.

Dette gjelder vel å merke nært vennskap. Å ha folk av det motsatte kjønn som en del av en større vennekrets er noe annet.

Jeg er veldig glad for at kjæresten min ikke har noe nært vennskap med ei dame. Det hadde jeg slitt med. (Med mindre jeg også kunne blitt en del av vennskapet, slik at vi var tre venner. Da hadde det gått bra.)

Back
Topp