Hva mener dere jenter?

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
....

Men hvorfor sover de ikke hjemme hos han lurer jeg på?

Synes på en måte de bør være litt hjemme hos pappaen også slik at mini ser at pappa har et hjem han også jeg da[&:]

ORIGINAL: Looney

Synes på en måte de bør være litt hjemme hos pappaen også slik at mini ser at pappa har et hjem han også jeg da[&:]

Ja er det jeg og mener... men får beskjed om at han koser seg sååå masse med disse jentene og at det blir stress å kjøre hjem så sent osv... joda en gang i ny og ne er greit, men hele tiden?? Mini sier pappa bor i et gult hus, vi var inne og hentet nye klær[8|] Han er vel redd for å være alene... jeg vet ikke helt om jeg skal gjøre noe utav det, får vel hele eks familien imot meg. Men JEG og mener det er viktig å være hjemme hos pappa og ikke på besøk hele tiden!!!

ORIGINAL: Delia

ORIGINAL: Looney

Ja er det jeg og mener... men får beskjed om at han koser seg sååå masse med disse jentene og at det blir stress å kjøre hjem så sent osv... joda en gang i ny og ne er greit, men hele tiden?? Mini sier pappa bor i et gult hus, vi var inne og hentet nye klær[8|] Han er vel redd for å være alene... jeg vet ikke helt om jeg skal gjøre noe utav det, får vel hele eks familien imot meg. Men JEG og mener det er viktig å være hjemme hos pappa og ikke på besøk hele tiden!!!

Jeg er enig med deg!

Når N er hos pappaen er de ofte på besøk og overnatting hos x-svigers men de sover alltid noen netter hos pappaen også. Pappaen har og ei frøken han er mye hos som N kjenner godt som bor i Oslo. Pappaen sover ofte der når han IKKE har N, men aldri med N. Da er de hjemme hos pappaen. Dermed får de mer hverdagslige rutiner når de er hjemme, slik som at N f.eks er mye sammen med en kamerat som er nabo med pappaen.

Virker som om han mener jeg er sjalu eller skal bestemme eller et eller annet... ikke mye forståelse hvertfall, som om jeg er ute etter å ødelegge for ham, mini og det gode forholdet til tanten.. men det er jeg virkelig ikke. De kan være der hver dag hvis de vil så lenge han vet at han skal hjem å sove hos pappa, og våkne opp alene med pappa. Jeg mener den alenetiden er litt viktig... men igjen... jeg er hvist bare den store stygge ulven som lager bråk for ingenting..[&:][8|] Og nei... ikke forlabgt noe, men får vel snakke enda mer om dette her med ham[&:]

Jeg er helt enig med dere. Bf kan godt ha pjokken hjemme hos seg selv, alene! 

ORIGINAL: Skrållan

Jeg er helt enig med dere. Bf kan godt ha pjokken hjemme hos seg selv, alene! 

Enig jeg også!

Enstemmig vedtatt hos jentene så da får han bare hoppe i det[8D][;)][:D]

Back
Topp