Hva mener dere? *blondiner*

BreeVanDeKamp

Gift med forumet
Hva tenker dere når dere ser platina blondiner? Tenker dere liksom at siden hu er blond så er a bimbo, eller løs på tråden eller dum liksom?

ORIGINAL: Miss Claymore!

spørs hvordan de kler seg[8D]

syns jeg og!

ORIGINAL: verteline

syns jeg og!

Kommer heeelt an på blondfargen faktisk. Og hvordan kvaliteten på håret er. Om det er pent, uten gulskjær og velstelt tenker jeg sjelden bimbo. Eller, om hun kommer med spikerheler, dyp utringning og korte kjoler så er det litt annet.

Nei hårfargen sier ingen ting der gitt.... kjenner andre bimboer som er både rødhårede, brune og svarte så nei..[:D]

så hvis ei med blondt hår med dyp utrigning går forbi dere så er a bimbo? Er ikke det å dømme boka etter omslaget?

Uavhengig av hårfarge, så vil jeg si at om jeg ser ei utspjåka, oppdolla, tynnkledd jente gå ute å fryse pga at hun skal være så moteriktig, så tenker jeg automatisk bimbo...
Skyt meg!Jeg syns ikke synd i de som fryser ræva og føtter av seg fordi de skal være så fancye i klesveien. DET kaller jeg å være blond, uansett hårfarge, hehe. [;)]

Og sminker seg :p

så hvis ei blondine er stolt over kroppen sin og har liksom ikke noe imot å hvise den frem med litt klær som er litt vulgære da. Så har man liksom lov til å kalle henne bimbo?

ORIGINAL: Flaskemamma

så hvis ei med blondt hår med dyp utrigning går forbi dere så er a bimbo? Er ikke det å dømme boka etter omslaget?

Altså, de som har platinablondt hår og kler seg i klær med dype utrigninger, skjønner ikke de at det ser ganske bimbo-ish ut selv? Isafall så driter de sikkert i det, og da ser ikke jeg noe galt i å tenke mitt.. Og hvis hu ikke skjønner det selv, så er a mest sannsynlig dum, og da ser jeg heller ikke noe galt i å tenke mitt..[8D]

så hvis ei blondine er stolt over kroppen sin og har liksom ikke noe imot å hvise den frem med litt klær som er litt vulgære da. Så har man liksom lov til å kalle henne bimbo?

Hvis det går på bekostning av at hun f.eks går ute og fryser bare for å få vist seg fram, så ja...
MEN er hun inne og på fest, så tenker jeg ikke automatisk bimbo,nei... Åpner hun kjeften og fjerner all tvil, derimot.... [:D]

...og ta nå dette i den humoristiske tonen det er ment da. [;)]

Altså, de som har platinablondt hår og kler seg i klær med dype utrigninger, skjønner ikke de at det ser ganske bimbo-ish ut selv? Isafall så driter de sikkert i det, og da ser ikke jeg noe galt i å tenke mitt.. Og hvis hu ikke skjønner det selv, så er a mest sannsynlig dum, og da ser jeg heller ikke noe galt i å tenke mitt..[8D]

Hahaha. [:D][:D]

ORIGINAL: Selveste Kråka

Hvis det går på bekostning av at hun f.eks går ute og fryser bare for å få vist seg fram, så ja...
MEN er hun inne og på fest, så tenker jeg ikke automatisk bimbo,nei... Åpner hun kjeften og fjerner all tvil, derimot.... [:D]

...og ta nå dette i den humoristiske tonen det er ment da. [;)]
nei alltså den forstår jeg at skal man på død og liv fryse ræva av seg så blir det en annen sak. Men sånn om sommern eller innendørs liksom.

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Kommer an på håret og klesstilen det[8D][:D]
[8D]

Man trenger liksom ikke kle seg som om man liksom skal på hore&hallik party bare fordi man liksom er stolt over kroppen sin liksom..

men om ei brunette har  gått slik så har du ikke tenkt sånn?

kunne like gjerne vært ei brunette spør du meg. her er det ikke hårfargen som har noe å si

Back
Topp