Hva mener dere, ang bryllup.

#Tonje#

Elsker forumet
Kan man som kaffegjest i bryllup ha på seg en hvit kjole, eller bør man unngå det?
Synes denne var så søt, men den var bare i hvit og rosa, å jeg er ikke helt rosa liksom.

Hva mener dere?

Blir mer og mer usikker, jo mer jeg ser på den.
Tror jeg kjøper den i rosa jeg altså. Koster ikke noenting på ebay. Å kommer sikkert ikke til å bruke den mer enn den ene gangen uansett. [:D]

Eller så finnes det maaange fine å velge mellom [:D]

ORIGINAL: DivaX

Du må ikke velge en slik farge på kjolen når du skal i bryllup. Hvit farge er NEI NEI NEI og FY FY FY!

Gjelder det fortsatt svart også, eller er det en utgått regel?
Er ikke så veldig fargerik av meg. [8|]

Kjempefin kjole, men ville aldri ha valgt å gå med hvit kjole i et bryllup..
har du link til den på ebay? [:)]

ORIGINAL: #Tonje#

Du må ikke velge en slik farge på kjolen når du skal i bryllup. Hvit farge er NEI NEI NEI og FY FY FY!

Gjelder det fortsatt svart også, eller er det en utgått regel?
Er ikke så veldig fargerik av meg. [8|]

Det kommer litt ann på. Svart er egentlig også NEI, men hvis du f.eks har litt mønster på den i annen farge i tillegg så er det ok. Svart med gull bånd f.eks? Men helt svart er som regel NEI.
Tre farger man ikke skal ha i bryllup er egentlig Rødt, Svart og hvitt. Det er uansett mange som velger rødt (ofte burgunder, for det er ok) og svart fordet.
Vil du ha en helt svart kjole, hør med bruden. Noen sier ja, noen sier nei. Kjenner du ikke bruden noe særlig så ville jeg styrt unna de fargene. Kan ofte ses på som litt respektløst ovenfor brudeparet.
[;)]

Synes fint du kan gå med den.. nydelig[:D] Kan ikke skjønne hvorfor ikke man kan gå i hvitt jeg, så lenge ikke kjolen faktisk ser ut som en brudekjole er det jo ikke nøye...

ORIGINAL: AB

Synes fint du kan gå med den.. nydelig[:D] Kan ikke skjønne hvorfor ikke man kan gå i hvitt jeg, så lenge ikke kjolen faktisk ser ut som en brudekjole er det jo ikke nøye...

Nå er det faktisk noen som velger å gifte seg i slike kjoler. Vi selger ofte veldig enkle brudekjoler og korte hvite brudekjoler er blitt veldig populært.

Kan du få den i rosa, ville jeg heller tatt den[:)] Kjempe søt kjole hvertfall.

ORIGINAL: AB

Nå er det faktisk noen som velger å gifte seg i slike kjoler. Vi selger ofte veldig enkle brudekjoler og korte hvite brudekjoler er blitt veldig populært.

ja, selvfølgelig kan det hende. Men som regel kjenner man vel bruden såpass at man vet hva slags stil som gjelder og hvis ikke er det jo ikke verre enn å spørre bruden som noen andre foreslo. [:)]

Syns du fint kan gå med den.[:)] Jeg hadde lignende problem i fjor, og spurte bruden om det var greit å gå med, og da bare lo ho godt! Var helt greit for ho, så lenge den ikke så ut som en brudekjole, og det gjorde den i hvert fall ikke!
Hadde spurt bruden, hun er den eneste som vet hva som er ok eller ikke i sitt bryllup[:)]

Jeg tror faktisk ikke bruden er så nøye på det, og vet sannelig ikke om hun er typen til å bruke en tradisjonell brudekjole selv engang. Skal giftes hos sorenskriveren. Men jeg var så usikker selv, å nå har jeg fått bekreftet det jeg egentlig mente også.
Så da blir det enten denne i rosa, eller en annen. [;)]
Takk for svar.

Her kommer link til den som ville ha det.

http://cgi.ebay.com/New-Sexy-white-color-chiffon-dresses-size-M_W0QQitemZ290294729152QQcmdZViewItemQQptZUS_CSA_WC_Dresses?hash=item290294729152&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A4%7C65%3A15%7C39%3A1%7C240%3A1318

Jeg skal gifte meg i juni,og jeg hadde ikke blitt sur om noen hadde kommet i en sånn kjole. Jeg vil at mine gjester skal ha på seg det de måtte ønske og det de føler seg vel i. Så lenge det ikke er en brudekjole[8D]

ORIGINAL: SelinesMam

Da bør du spør bruden vertfall.

Kjolen var kjempefin, men jeg hadde ikke godtatt denne i mitt bryllup vertfall.

Signerer

Back
Topp