Hva med Vestfoldtreff

twinanne

Forumet er livet
Det kunne jeg tenkt meg ettersom det er Østfoldtreff, litt langt til både Østfold og Oslo synes jeg med en hektisk hverdag[:)]

Hvor mange er vi eventuelt, jeg kunne tenkt meg det en lørdag eller søndag.
Tønsberg synes jeg er fint da Selvfølgelig, men det går ann å bytte på da[8D]

Er det noen som er intresert?
Enten dere bor i nærheten her eller lengre bort.

Får vi fra Telemark også være med eller? [;)] Tror jeg er med jeg altså, hvis datoen passer selvsagt [:D]

ORIGINAL: Lille Mille

Får vi fra Telemark også være med eller? [;)] Tror jeg er med jeg altså, hvis datoen passer selvsagt [:D]

Selvfølgelig, det er jo ikke så langt.

Og alle som orker en tur til Tønsberg er jo velkomne.

Vi for diskutere dato senere når vi ser om det er interesse, jeg mener flere enn oss to[:)]

vi får satse på at det blir flere [;)] Kom igjen snupper!

Kanskje eg kan væra med på vestfoldtreff og? Hihi[;)][:D] Høyrer liksom litt til der og, og er der ganske ofta i helgene[:)]

Jaaa! Det hadde jo vært flottere enn flottest vestlandsjento [;)]

Bor i Tønsberg, så det skal ikke by på store problemer[:)] Helg passer best her i gården siden jeg jobber 100%[;)]

Ser bra ut det foreløpig er vi 4 som er intresert, noen flere[:)]

I'm in!!!![:D]

Flott da er vi 6, noen flere[:D]

Lille Mille
Vestlandsjento
Snoopy81
Lisa..
Tullemor79
og meg twinanne

ORIGINAL: Lisa..

Ja.....vel.....altså..
kan ha med junior også,eller....?

Regner med det[:D]
Tenkte på det samme[;)]

Eg er med med forbehold om at me skal til Tønsberg når treffet er. Håpar det passer då[:D]

ORIGINAL: vestlandsjento

Eg er med med forbehold om at me skal til Tønsberg når treffet er. Håpar det passer då[:D]

Kan ikke du forslå helg da, lørdag er kanskje greiest eller ettersom dere skal hjem?
Eller søndag?

ORIGINAL: twinanne

Kan ikke du forslå helg da, lørdag er kanskje greiest eller ettersom dere skal hjem?
Eller søndag?

Ja lørdag er nok lettest, men på formiddagen på ein søndag går nok og. Akkurat no blir det litt vanskelig å sei korti det passer. Eg skal til Tønsberg helga i veke 44. Men då skal me hjelpa svigers å flytta så spørs om eg får tid til å snika meg ut[;)]

Ellers blir det ikkje før veke 46 evt. Men er ikkje sikker på om me skal over då.

ORIGINAL: twinanne

Eller søndag?

Ja lørdag er nok lettest, men på formiddagen på ein søndag går nok og. Akkurat no blir det litt vanskelig å sei korti det passer. Eg skal til Tønsberg helga i veke 44. Men då skal me hjelpa svigers å flytta så spørs om eg får tid til å snika meg ut[;)]

Ellers blir det ikkje før veke 46 evt. Men er ikkje sikker på om me skal over då.

Du for finne ut av det[;)] Passer i uke 46 her.

ORIGINAL: Ivara

Jeg blir gjerne med på et Vestfoldtreff hvis det passer [:)]

Det hadde vært koslig å treffe deg igjen[:D]
Skriver deg på lista jeg, så for vi se hva vi for til[;)]

Flott da er vi 7, noen flere[:D]

Lille Mille
Vestlandsjento
Snoopy81
Lisa..
Tullemor79
Ivara
og meg twinanne

Jeg vil gjerne være med på vestfoldtreff i Tønsberg[:D]

Flott da er vi 8, noen flere[:D]

Lille Mille
Vestlandsjento
Snoopy81
Lisa..
Tullemor79
Ivara
T.Anna
og meg twinanne

Vil gjerne være med, men vet jo ikke helt om eg kan siden vi avbestilte timen vår hos Aleris?

Back
Topp