PippiLottis
Elsker forumet
det hadde vi på det forumet hvor jeg hørte til før
hvordan gjør vi det?
hvordan gjør vi det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Valkyrie
Jeg skal også være med og lage noen men det må være etter helga - skal på hyttetur.
Forøvrig syns jeg faktisk ikke at vi skal bruke et bilde av en baby. Det er tross alt noen sin unge som ikke har gitt tillatelse til at vi bruker det. Å google babybilder gir oss ikke lov til å bruke bildene. Syns faktisk det skal respekteres, om det er aldri så søtt. Hvor blid hadde du blitt om flere terminforum brukte DIN unge i signatur og avatar uten å spørre? Vet om flere her på BV som har opplevd det, og det er ikke noe gøy.
Andre bilder det går an å bruke istedenfor er smokker, små babysko, og annet typisk baby.
ORIGINAL: Lindus82
Jeg skal også være med og lage noen men det må være etter helga - skal på hyttetur.
Forøvrig syns jeg faktisk ikke at vi skal bruke et bilde av en baby. Det er tross alt noen sin unge som ikke har gitt tillatelse til at vi bruker det. Å google babybilder gir oss ikke lov til å bruke bildene. Syns faktisk det skal respekteres, om det er aldri så søtt. Hvor blid hadde du blitt om flere terminforum brukte DIN unge i signatur og avatar uten å spørre? Vet om flere her på BV som har opplevd det, og det er ikke noe gøy.
Andre bilder det går an å bruke istedenfor er smokker, små babysko, og annet typisk baby.
Dersom det brukes en "offentlig" baby som f.eks Anne Geddys baby'ene syntes jeg det er ok. Men ikke hviket som helst bilde på en måte....
Hadde ikke vært noe kult å finne jeg lille babyen sin som signatur ett eller annet sted nei.
Åja, HELT enig - fine var de[:D]
Men lovmessig er det fremdeles ikke lov å bruke Gebby's babyer selv om de ligger ute på nett. Selv om hun bruker bildene sine til kort og slikt betyr det ikke at det er fritt frem. Enn om du var henne da? Selv om "alle" gjør det, betyr det ikke at det er riktig. Mener JEG[;)]
Blir nok babysko eller smokk for min del.
ORIGINAL: Serine sin mamma
![]()