• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

hva med signatur

Så fine signaturer!
Håper at jeg er så heldig at jeg etterhvert kommer inn her og kan være med å velge hvilken signatur det blir for april 2010[:)]

[:)] Kjempe søte var de!

så flink du er! fine alle tre :)

Jeg skal også være med og lage noen men det må være etter helga - skal på hyttetur.

Forøvrig syns jeg faktisk ikke at vi skal bruke et bilde av en baby. Det er tross alt noen sin unge som ikke har gitt tillatelse til at vi bruker det. Å google babybilder gir oss ikke lov til å bruke bildene. Syns faktisk det skal respekteres, om det er aldri så søtt. Hvor blid hadde du blitt om flere terminforum brukte DIN unge i signatur og avatar uten å spørre? Vet om flere her på BV som har opplevd det, og det er ikke noe gøy.

Andre bilder det går an å bruke istedenfor er smokker, små babysko, og annet typisk baby.

ORIGINAL: Valkyrie

Jeg skal også være med og lage noen men det må være etter helga - skal på hyttetur.

Forøvrig syns jeg faktisk ikke at vi skal bruke et bilde av en baby. Det er tross alt noen sin unge som ikke har gitt tillatelse til at vi bruker det. Å google babybilder gir oss ikke lov til å bruke bildene. Syns faktisk det skal respekteres, om det er aldri så søtt. Hvor blid hadde du blitt om flere terminforum brukte DIN unge i signatur og avatar uten å spørre? Vet om flere her på BV som har opplevd det, og det er ikke noe gøy.

Andre bilder det går an å bruke istedenfor er smokker, små babysko, og annet typisk baby.

Dersom det brukes en "offentlig" baby som f.eks Anne Geddys baby'ene syntes jeg det er ok. Men ikke hviket som helst bilde på en måte....
Hadde ikke vært noe kult å finne jeg lille babyen sin som signatur ett eller annet sted nei.

ORIGINAL: Lindus82

Dersom det brukes en "offentlig" baby som f.eks Anne Geddys baby'ene syntes jeg det er ok. Men ikke hviket som helst bilde på en måte....
Hadde ikke vært noe kult å finne jeg lille babyen sin som signatur ett eller annet sted nei.

Men var veldig veldig fine logoer!!

Åja, HELT enig - fine var de[:D]

Men lovmessig er det fremdeles ikke lov å bruke Gebby's babyer selv om de ligger ute på nett. Selv om hun bruker bildene sine til kort og slikt betyr det ikke at det er fritt frem. Enn om du var henne da? Selv om "alle" gjør det, betyr det ikke at det er riktig. Mener JEG[;)]

Blir nok babysko eller smokk for min del.

Så flotte logoer [:D] Synes ikke det gjør noe å bruke slike som Serinesinmamma har brukt i det hele tatt. Klart det blir noe annet om en går inn å henter bilder av unger på private sider... Gleder meg til å se flere forslag!! Jeg er ikke noe god på noe av dette, så venter spent.

Åja, HELT enig - fine var de[:D]

Men lovmessig er det fremdeles ikke lov å bruke Gebby's babyer selv om de ligger ute på nett. Selv om hun bruker bildene sine til kort og slikt betyr det ikke at det er fritt frem. Enn om du var henne da? Selv om "alle" gjør det, betyr det ikke at det er riktig. Mener JEG[;)]

Blir nok babysko eller smokk for min del.

Skjønner poenget ditt...
Hadde vært noe annet om vi skulle brukt det til f.eks cd cover lissom... Her er det jo mest bare for oss selv.

Valkyre

kan du lage en smokk eller en strømpe med April 10?

jeg klarer ikke å lage sånne....

Syntes det juli 09 har er kule, de har med smokk

Dei var kjempefine!!!!

Den siste der var kjempe fine Serine sin Mamma.

syns den siste me babyene på va finest!=)
så d bi nok den på meg!=))) flinke serine sin mamma!

ORIGINAL: Serine sin mamma

Disse var veldig fine!!! Jeg ønsker meg den : Vi venter tvillinger[:D][:D] men får nøye meg med: vi venter vår lille skatt.. Skal alle ha like? isåfall stemmer jeg på disse!! *ja takk*  flink du er!!!

Back
Topp