Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OK, så de beveger seg ikke så mye når de sover? Har jo på babycall, hører fort når hun er på vei til å våkne. Eneste dumme er at vår seng ikke er inntil noen vegger. Må ha dyner og slikt på begge sider da.Vi har samsovet med alle tre. Eldstemann 2,5 år. Mellomste 1,5 år og yngste er nå snart 11 mnd og ingen plan for hvor hun skal sove etterpå.
De legger seg før oss. Og vi har kjapp responstid når de våkner. De har vel falt ut en gang hver i den fasen hvor de er mobil men ikke kan gå ut av senga. Har lagt et mykt underlag på gulvet i den fasen (dyne. Gymmatte eller annet)
Ingen kanter bare gulv. Tenker vi legger madrass på gulvet på begge sider av senga . Men hvis hun ruller er det større sannsynlighet at det er på min side.Senga inntil veggen eller madrass på gulvet og ikke noe kanter å falle på?
Jeg har en jeg også fra phillips men den er kjempe dårligHar babycall med kamera så jeg ser når han begynner å røre på seg.
Mulig vi må gjøre det. Det er mulig faktisk, må bare flytte på en kommode.Vi flyttet senga inntil veggen for en periode.
Men han lå veldig stille.
Så koselig!Han ligger i sengen vår halve natten. Nå både krabber, reiser seg og går han. Aldri opplevd at han har falt ut av sengen annet enn en gangnormalt sett våkner jeg ved den minste bevegelse fra han. Den ene gangen har han aket seg nedover og falt fra enden av sengen. Vi har veldig lav seng, så ingenting skjedde annet enn at han da virkelig våknet og begynte å bable for å få oppmerksomheten vår
når han våkner nå, så setter han seg opp i mellom oss og klapper oss litt på hodet eller roper høyt mamma eller pappa. Våkner uansett når han våkner, men jeg synes det er så koselig med den herlige klappen eller at han sier mamma/pappa <3 vi har sprinkelsengen også som han av og til sover gjennom natten i, da står han i sengen når han våkner og roper for full hals, selv om vi bare er en halvmeter unna
![]()
Det har han bare gjort noen få ganger, men med så lav seng og mykt underlag rundt, så hadde ikke jeg stresset med detSå koselig!
På natta våkner jeg med en gang, men det hender hun sover der på dagen også.