Hva med partneren din?

BabyMama

Glad i forumet
Vet at de fleste av oss gjennomgår en ganske kjip fase med kvalme og lavt energinivå for tiden. Det er kjempegodt å vite at vi er flere i samme situasjon og at i det minste VI forstår hverandre veldig godt. Men skjønner egentlig gutta helt hva vi gjennomgår? Synes samboeren min takler situasjonen ganske dårlig. Eller det vil si, han påstår jo at han forstår og at han vil være der for meg i tykt og tynt. Men i praksis blir han fort grinete og lei dersom jeg er for sliten eller kvalm til å f.eks. å ha sex hver kveld. Litt interessert i å høre om flere opplever det på samme måten eller om dere får full støtte hele veien?

hei....

huff det hørtes ikke noe morro ut nei.... min samboer er skikkelig grei på det området. spør hele tiden om formen min å springer for å hente vann og kjeks til meg bare det miste grynt fra meg om kvalme. jeg kaster en del opp for tiden og da er det kjekkt at han er der for å stryke meg over ryggen. han er den beste!!!

Min samboer er faktisk veldig forståelsesfull. Han er flink til å hjelpe til i huset og tar seg av meg når jeg er dårlig. Han blir innimellom litt frustrert når vi ikke har sex så ofte, men han sier at han forstår det.... Og jeg skjønner jo at han kan bli litt frustrert over det også. Han ville veldig gjerne at jeg skulle fortelle om graviditeten til mamma og søsteren min, siden de har vært gjennom det før. For som han sier så vet jo ikke han så mye, og vil at jeg skal kunne snakke med noen som vet hva jeg går gjennom.

Men han er virkelig super på alle måter, så jeg syns jeg er veldig heldig [:)]

Så fint - ta vare på det dere har!!! Jeg er jo fullt klar over at vi faktisk trenger de mannfolka rundt oss tross alt, men er nå skikkelig i tvil i forhold til hva jeg skal gjøre. Ting har ikke gått helt på skinner i forholdet før heller, men vi har hittil ikke gitt opp... Imidlertid er ståk og bråk for den minste lille ting det siste jeg trenger akkurat nå og merker at jeg bare vil flykte fra hele greia...

Er det forresten du, junimamma som venter tvillinger? Så spennende!!! Vi har mange tvillingpar i familien så jeg er veldig spent på om det kanskje er min tur (slikt går jo i arv)... Har du alt vært på ultralyd eller kan man se det ved vanlig g.u.? Jeg skal til legen neste tirsdag - kanskje kan jeg få vite det da :o)

typen min er veldig grei på det området=) men må jo være utolig kjipt..[&:]

Ja, heldigvis går det bedre nå[:)] Vi hadde en lang prat i forgårs og nå tror jeg at mye er klarert. Utrolig hvor godt det hjelper å snakke ut om ting som plager en... Føler jeg har vært litt urettferdig mot kjæresten og må legge til at han er jo supersøt også da. Uten han vet jeg egentlig ikke helt hvordan jeg skulle klart meg midt opp i alt... Men da hadde jeg jo heller ikke vært midt opp i det...(?)

Sambo er kjempegrei...spør hvordan jeg har det, ringer når han er på jobb for å høre hvordan det går[;)]
det ser ikke ut hjemme...det flyter med hybelkaniner osv.
Ingen av oss som gidder å gjøre noe...hehe
gleder meg til denne kvalmen forsvinner[:'(]

så fint å lese om alle de staute kara dere har, og ikke bare umodne mannfolk som løper med halen mellom beina! hehe
kjærsten min er snill og forståelsesfull han oxo, han er vel sånn til vanlig oxo så merker ikke så veeeeldig stor forskjell. Men vi er unge, han har netopp fyllt 20 og jeg et år yngre, at han er så engasjert rører meg virkelig! Må bare skryte litt av han. Han melder seg inn i babyboklubber, leser bøker, kjøper babyklær og er ellers interresert i det som foregår!
Kunne ikke bedt om mer jeg![:D]

Back
Topp