Hva med oss-kurs????

Snart?3barn

Blir kjent med forumet
Kommer rett fra en fantastisk helg hvor jeg og min kjære har tilbrakt en helg på hotell - ALENE. Vi har vært på Hva med oss-kurs arrangert av Bufetat. Dette er et kurs for alle de som har barn med en nedsatt funksjonsevne - fysisk eller en sykdom som feks ADHD, asberger etc.
Jeg og min mann meldte oss på ikke fordi vi sliter i parforholdet, men for å få gode tips om hvordan man skal beholde det gode forholdet vi har. Vi har fått satt ord på følelser som kanskje ellers er vanskelig å snakke om, og om hvordan vi ser på samlivet både oss i mellom, men også som familie. Det at det har blitt satt av tid til å snakke sammen, og man er litt tvunget til å snakke om temaer har gjort godt. Vi var 9 par, men det var stort rom for bare oss som par, og vi kunne lett holde fokus på oss (selv om andre var i samme rom).
Vi har fått møte likesinnede og stiftet nye bekjentskaper. Godt å være sammen med andre som skjønner en del av situasjonen man er oppe i.
En givende og en mentalt slitsom helg, som jeg på det aller varmeste vil anbefale ALLE.
Ta en tur på Bufetat sine sider, eller søk etter hva med oss-kurs. Finnes også kurs for alene foreldre.

Back
Topp