Hva med Narvik-treff? Anyone?? :D

Ja [:)] Da e jo æ sikkert kommen hjem [:)]

ORIGINAL: *5ilj3*

ORIGINAL: Kin3mor

kunne jo tatt d onsdag eller torsdag?da e du vel sikkert kommet deg fra tromsø? vis d passer da for alle??

Passer fint for meg! [:D]

kunne jo tatt d onsdag eller torsdag?da e du vel sikkert kommet deg fra tromsø? vis d passer da for alle??

Ja, e jo helt sikkert kommet hjem til da! [:)]

ORIGINAL: Ulva

Passer fint for meg! [:D]

oki:) korr vi ska møtes? en plass korr man har mulighet t parkering...en av sentran? e d noen av dem som har en grei kafè man fint kjem seg inn me barnevogn? e ikkje så veldi kjent me kafèa i narvik,e mest bare å shoppe der,hehe:)

Har cafe både på Narvik storsenter og Amfi...og med god plass til parkering. Skal være greit å komme seg inn med barnevogn også ja.

Passer fint. Er vi mange som er med så langt?

eg,du,kin3mor pg puskinella.. men vil meine d va ei tell som va intressert tidligere når vi snakka om narvik-treff..men kem va d?

Hehe godt spørsmål...
Vet det er 2 til som bor i Narvik området, hadde vært kos om dem også hadde hatt mulighet å komme...men jeg husker ikke nicket deres... [8D]

Jeg kan legge ut info om treffet på facebook siden, kanskje flere ser det der?

Har lagt ut en tråd på FB også, kanskje vi fanger opp flere! [:D]

har snakka me desemberjente å ho sku se om ho blei me hu og,så tok ho kanskje me seg ei venninne som også fikk i desember men som ikkje e her inne..

Så bra! [:D]

AngelMy snakka om at det hadde vært arti, men jeg vet ikke om hun skulle være med her [:)] Vi har nemlig avtalt Vesterålen-treff 15.mai [:D]

Back
Topp