Hva med Narvik-treff? Anyone?? :D

Hadde vært artig å kunne delta.
Bare synd det er et stykke å kjøre.........[8|]

Hihi, vi kan jo ha Vesterålen-treff snart, jeg er jo der endel [:D] Kommer til 17.mai, sånn at pappa kan fikse bilen vår til EUkontrollen [8D]

Ja kanskje d hadde vært ei mulighet.....[:D]
Men ikke sikkert vi hadde blidd så mange.
Vet bare om mæ, dæ og superpia....

Har lagt ut tråd om det er flere enn oss her [:)] Men, altså, det gjør jo ikke noe at det bare blir oss heller da [:)]

Hadde no vært trivelig å kunne tatt et lite skravle-trille treff[:D]

Jo, og så videre til Skarberget, gjennom Ballangen, og så er man plutselig i Narvik!

(men, det tar kortere tid å kjøre rundt tjeldsund, pluss at det er dyyrt å ta fergene. Kommer seg på 700 kr tur/retur)

ORIGINAL: *5ilj3*

ORIGINAL: Puskinella

Jo, og så videre til Skarberget, gjennom Ballangen, og så er man plutselig i Narvik!

(men, det tar kortere tid å kjøre rundt tjeldsund, pluss at det er dyyrt å ta fergene. Kommer seg på 700 kr tur/retur)

ja oki da skjønne eg,hehe..va bare typen som sa d..han kjøre drosja så han e litt overalt..

Hehe, du spare vel en times tid med å kjøre rundt i stede for å ta fergen, pluss at d e fine veia (bortsett fra mellom Kåringen og Tjeldsund, fysj før nå drit d e å kjøre der!

Hadde vært koselig :)

Dåkker må bare si i fra katti det blir [:)] Før drar til tromsø i dag og vet ikke katti æ kommer tilbake..

Skal se om det blir flere som skal være med, og så kan vi jo finne tid/sted [:)]

ORIGINAL: Ulva

Narvik treff? JA jeg er med! [:D]

[:D][:D] Så bra [:D]

Back
Topp