Hva med mødrenes vekt da...?

Er nede på startvekta; men håper det forsvinner ett par til... ;-)
Ammer ikke lenger, så håper treningen skal gjøre susen!

ORIGINAL: Nann

Må vi snakke om det??[:@]

Sign!

Huff [&:]

Gikk så bra. Skjønner ikke hva som har skjedd. Var nede på startvekt, men plutselig så gikk jeg oppver igjen.
Jeg ammer!!

Hahaha [:D] nei, vi MÅ jo ikke.. jeg bare lurte.

ORIGINAL: Lille Clementine

Hihi, beundrer alle som klarer å gå ned så mye!! Og [:(] over at jeg ikke klarer det selv og er svær som en hvalross bare....

her er det et par kg mindre enn når jeg ble gravid, men skal ned en del mer [:)]

Blæh!! Har nok gått opp igjen jeg.. det var all godisen i jula som gjorde susen tror jeg[:'(]
Håper det går fort av igjen når våren kommer og vi kan ut på trilletur[:)]

huff jeg er laaangt i fra..
Gikk opp 16 kilo og har gått ned 7 kanskje!
MEN jeg starter på sykehusdietten i dag og effektiv trening så nå skal jeg veie meg og ta bilde av magen min kun får å få litt motivasjon til å fortsette å trene så skal vi nå se at jeg blir FLOTT [8D][8D][8D]

ORIGINAL: Lille Clementine

Hihi, beundrer alle som klarer å gå ned så mye!! Og [:(] over at jeg ikke klarer det selv og er svær som en hvalross bare....

MÅ du slutte KJERRING!! :P
DU ser aldeles IKKE ut som en hvalross!!
men jeg går ikke ned jeg heller

gikk opp hele 22 kilo og gikk ned 10...så det e jo flott!!!

men la oss håpe å tro at grete roede gjør susen...[:)]

Er nå 10 kg under startvekt.. Og aner ikke hva som har skjedd for jeg har ikke trent.. :/ 

Eg er på det tynneste eg har vært siden ungdomskulen. Men satser på at vekta kommer på når eg bare får begynt å trene igjen. Gjekk opp ca 7 kg, og gått ned 12 kg til nå.

Gikk opp 20 kilo, og har gått ned igjen 25.. Her går det andre vei så jeg må legge på meg et par kilo. Til og med i jula med all god mat så gikk vekta nedover..
Men får håpe treningen som ble startet opp i forrige uke gir meg et par muskler som veier litt også :)

Er vel 2 kg mindre enn startvekta, men har hvertfall 5 til som skal av før sommeren...

gikk opp 21kg har pr idag gått ned 18kg ammer enda den siste har svingt litt på går ikke like mye tur som før..er 3 kg fra start..håper på å gå ned 3 til etter det..slik at jeg er ved 60 kg:DD

har ei venninne som la på seg 24 og gikk kun ned 10 eller noe selv om hun ammet og trente flere ganger i uken..det er snart 1 år siden hun fødte...så det er veldig individuelt..

Jeg gikk det 13 kg før jeg ble gravid, og har kommet meg til den igjen, men vil ned MEEER! Trening starter på mandag! Uff, ønsk meg lykke til!

Back
Topp