hva med kjære lille Eunice!

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
Syns den stakkars lille jenta og hennes familie burde få noen varme tanker fra mammaer/skal bli mammaer/vil bli mammaer! Får helt vondt av henne!

hmm.. visste ikke om jeg turte å spørre?? Burde jeg vite hvem det er?

ORIGINAL: fruluna

Jeg er litt lost jeg tydeligvis.. Hvem er det??

Det var på nyhetene i går pluss i alle aviser!

Hun skulle bli operert på Rinkerike sykehus for mandlene, men noe gikk galt og hun er nå lam, døv og stum!

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1207650.ece

Å ja. Så det. Men visste ikke akkurat hva hun het.
Fæle greier det ja, men dessverre har man jo aldri noen garanti for at ting går bra. Uansett om det er en aldri så vanlig rutineoperasjon.

signerer..
ORIGINAL: fruluna

Å ja. Så det. Men visste ikke akkurat hva hun het.
Fæle greier det ja, men dessverre har man jo aldri noen garanti for at ting går bra. Uansett om det er en aldri så vanlig rutineoperasjon.

off,stakkars[:(]så tragisk,også bare av og fjerne mandlene..er jo ikke akuratt et slikt utfall man forventer da,men som sagt er vel alltid en risiko..skummelt.sender mange varme tanker til vesle jenta og familien hennes.

Det er helt grusomt at man må oppleve slik i Norge i det tjuende århundrede spør du meg.
Det å skulle fjerne mandlene burde være en av de letteste operasjonene man foretar, også skjer noe slikt?
Forstår det ikke helt jeg. Stakkars hun og hele familien..
Sender henne mine tanker og tenner et lys!

jeg syns det er rart at hun ble operert så tidlig. Er det så livsnødvendig å operere mandlene? hvis det ikke er det så burde man kanskje vente til ungen er større/eldre og tåler mer? [8|]

ORIGINAL: bæibi

Syns den stakkars lille jenta og hennes familie burde få noen varme tanker fra mammaer/skal bli mammaer/vil bli mammaer! Får helt vondt av henne!

det signerer jeg å jeg må innrømme det er ille når sånt skjer å dette er et av sykehusene som ligger nærme meg skikkelig trist... [:(]

syns helsenorge er dårlig jeg. hører jo om sånne tabber hver dag, enten i aviser,på nyheter eller av venner og kjente. skremmende. får holde oss friske tror jeg

Blir så trist når jeg hører sånt jeg. En veninne av meg døde etter hun tok mandlene for noen år tilbake... et par dager før dattera fyllte ett...

Back
Topp