Hva med kafeer/spisesteder og barnevogner?

Latterfrosken

Forumet er livet
Ja, jeg også blir provosert av mødre/fedre som tar hele plassen og ikke gidder å ta hensyn/flytte på vogna når man
må/skal forbi. Det må gå an å ta hensyn og ikke tro at man eier hele verden!!!!!
Jeg flytter vogna om den står i veien, og blir ikke sur om folk spør om jeg kan flytte meg.
Som faktisk noen blir!!!!!!!!!!
Men kafeer burde hatt en "parkeringsplass" for vogner.
Som det er på tog.
Da hadde man sluppet dette problemet.
Og alle hadde vært fornøyd.......
Og ja det burde nesten vært en egen barnevognfil på veier/gangfelt.....[;)]
Hva mener dere?

Dytt. Ingen som har noen synspunkter på dette altså?

Jeg må få si at jeg syns det er et pes med barnevogner, for de har ikke plass noen steder!!
Og særlig hvis man er ute samme noen nadre som også har vogn...
Da blir det bare kluss og rot, og man er i veien HELE tiden!

Prøver så godt jeg kan å ikke dure i veien for andre, men enkelte ganger er det søren meg ikke lett...

Jeg blir SKIKKELIG irritert når vi er på et spisested å få beskjed om å parkere vogna utenfor, bort fra vår sikt[:@] Så er det sååå irriterende i noen klesbutikker når man ikke kommer frem NOEN sted.

Noen ganger er jeg Suuuper stressa og han gråter på butikken å parkerer kanskje vogna på noen teite steder, MEN jeg flytter den ALLTIS hvis den er i veien

Det er vanskelig for det finnes lite barnevognvennlige kafeer her i kr.sand hvertfall.. det er ikke alltid like lett å flytte på barnevognene når folk skal forbi fordi det rett og slett er for trangt.. Men jeg mener jo at de med småbarn har like stor rett til å gå på kafé for det...

Jeg har en stor drøm om å starte en kafé spesielt rettet mot småbarnsforeldre... det er stort behov for det ser jeg. Noen plasser for man ikke engang lov å ta med seg vogna inn. Det er greit nok når barna blir store nok til å sitte i stol, men når de er nyfødt ligger de jo som regel i vogna å sover... ikke er det plasser å parkere vognene heller... .. Hadde jeg hatt penger hadde jeg begynt på kafé prosjektet mitt med engang[:D]

søstra mi sitter i rullestol og det er jo omtrent umulig for oss to å gå ut på kafé eller ut å spise.. samfunnet er lagt opp for de som kan gå... .. desverre[:@]

Back
Topp