Hva med ferie fra jobb det året man føder?

SA-87

Blir kjent med forumet
Har noen av dere tatt ut ferie før permisjon, eller sparer man det til etter permisjon?
Jeg går ut i permisjon i begynnelsen av mai..bør jeg ta ut ferie før permisjon i mai da?

Jeg ville tatt permisjon når du skal det, også tatt ut ferieukene senere på året. Men dette må bare avtales med jobb, og nav sånn at ikke du får permisjonspenger de ukene :) da blir jo permisjonen forlenges og det er deilig :)

Jeg ville ikke tatt noen ferieuker før permisjonstart. Ville heller tatt de ferieukene i permisjonen, slik at permisjonen blir forlenget med ferieukene :)

Har noen av dere tatt ut ferie før permisjon, eller sparer man det til etter permisjon?
Jeg går ut i permisjon i begynnelsen av mai..bør jeg ta ut ferie før permisjon i mai da?

Jeg starter min permisjon nå på torsdag, og skal ta ferieukene rett etter permisjonen min er over. "Forlenger" permisjonen på den måten, istedet for at jeg hadde tatt ut ferieuker nå på begynnelsen av året.
Kan jo ta ut ferie midt i permisjonen, bare huske å sette permisjonen på vent, slik at man ikke mister noen uker :)

Jeg har tatt ut ferien i sommer, på den måten blir det stopp i fødselspenger den perioden- og dermed også forlenget permisjon :-)

Jeg har første permisjonsdag i dag og tar ferie 4 uker i juli/august for så å ta mer permisjon etter det.

Jeg tok ut ferien min etter permisjon med forrige og gjør det gangen her også, både årets og neste. Ferie før permisjonen ser jeg lite poeng i; ikke kan jeg fly og alt jeg tenker på er å bli mamma. Når permisjonen er over er noen ekstra uker permisjon gull verdt:)

Tar årets ferie etter permisjonsslutt :) Det er avtalt med jobb og nav, da søker jeg om å overføre all ferien min til neste kalenderår. Hadde ikke fått det igjennom viss det ikke var avtalt med jobb på forhånd. :)

Back
Topp