Hva med et treff hos oss...???

barehege

Forumet er livet
Hadde det ikke vært koselig å tatt et bv treff her på koselige Tynset, da?? [:)] 

joooo det hadde vært koselig det vet du....

Jo det hadde vært kjempe koselig men for meg er det masse som må klaffe med mange unger i hus innimellom!!!!;Men hadde vært morrro å treffe flere her inne!!!

Kanskje det du[:)]

Kom igjen, da!! Kunne jo vært på setra til mamma og pappa og.. ellers så har vi jo et stort hus her, med plass til mange!! Eller evt. leid festlokalet 50 meter unna oss.. hehe.. bare overnatta inni der og ordna med masse god mat!!! mmm... [:D]

ORIGINAL: barehege

Kom igjen, da!! Kunne jo vært på setra til mamma og pappa og.. ellers så har vi jo et stort hus her, med plass til mange!! Eller evt. leid festlokalet 50 meter unna oss.. hehe.. bare overnatta inni der og ordna med masse god mat!!! mmm... [:D]

Hadde vært kjempe koselig da!!!Fra meg til deg er det godt over 4 timer med bil(og jeg som ikke har lappen engang[8|])hehe:)

ORIGINAL: Hege26

Hadde vært kjempe koselig da!!!Fra meg til deg er det godt over 4 timer med bil(og jeg som ikke har lappen engang[8|])hehe:)

Kanskje du får haika med noen da..? [;)] ellers går det jo tog! [:)] 

ORIGINAL: LilleMag

Næmmen søss, vi er selvfølgelig med!!![:D]

Er det langt unna meg?[8|] Kommer uansett altså[;)] Hadde vært SÅ GØY!

Fra Tr.heim er det i allefall ca 2,5 timer med bil.. [;)] Hadde vært utrolig moro, da!!! [;)]

Næmmen søss, vi er selvfølgelig med!!![:D]

Er det langt unna meg?[8|] Kommer uansett altså[;)] Hadde vært SÅ GØY!

Fra Tr.heim er det i allefall ca 2,5 timer med bil.. [;)] Hadde vært utrolig moro, da!!! [;)]

konge.. da er det bare 5,5 time herifra![:D] når???[:D][:D][:D]

Må sjekke om det er noen som vil være med først, da.. ;) Ellers så er jo du og Sander hjertlig velkommen alene og.. [;)]

det hørtes veldig kjekt ut barehege[:)] sambo sier det tar ca 4-5 timer herfra med bil.... hadde jo gått an i sommer?

hvor er tynset?????

Langt.. Næh, i nordnorge så e 12 timer = naboer :) Kanskje vi skulle ha dratt på slektssøk nedover til Tynset og hoppa innom.. hehe ;p

ORIGINAL: #bolla#

ORIGINAL: Hege26

Og da er det vel 2-3 timer mer fra meg tenker jeg, men har lappen[;)]

KUNNE SAMKJØRT VI VET DU...

jeg vil å bli med[:D]

hmmm men det er vel 12-13 timer med bil hvis ikke mere... deter vertfall 12t til trondheim fra oss...[:(]

HIHI FRA SANDEFJORD SENTRUM OG OPP TIL TYNSET SENTRUM ER DET 6 TIMER MEN VI KOMMER VI HVIS VI KAN....

VIRKER SOM DET ER STEMNING FOR ETT TREFF NÅ DA

Ojjj!! Saker!!! Hadde vært utrolig koselig, da!!! Men fader.. nå må jeg legg meg.. lang dag.. Og Leah er sliten, sutrete og trøtt, men får ikke sove...[&:] Får ned å kose litt med smukka!!!

ORIGINAL: Annask

HIHI FRA SANDEFJORD SENTRUM OG OPP TIL TYNSET SENTRUM ER DET 6 TIMER MEN VI KOMMER VI HVIS VI KAN....

VIRKER SOM DET ER STEMNING FOR ETT TREFF NÅ DA

Hmm, da er det vel en ca 9 timer fra Kristiansand da.. (Bare en snar-tur unna det)[;)] Hadde vært veldig koselig ihvertfall![:D][:D]

Jaaa.. Om det virkelig er stemning for et treff her... Vil dere da komme til sommeren at, eller i vinter...? Blir vel ingenting før jul i allefall...[:D]

Jaaa.. Om det virkelig er stemning for et treff her... Vil dere da komme til sommeren at, eller i vinter...? Blir vel ingenting før jul i allefall...[:D]

ingenting før jul??????? joooo...kom ann..hehe...våren er jo en fin tid....

Back
Topp