Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: barehege
Kom igjen, da!! Kunne jo vært på setra til mamma og pappa og.. ellers så har vi jo et stort hus her, med plass til mange!! Eller evt. leid festlokalet 50 meter unna oss.. hehe.. bare overnatta inni der og ordna med masse god mat!!! mmm... [:D]
ORIGINAL: Hege26
Kom igjen, da!! Kunne jo vært på setra til mamma og pappa og.. ellers så har vi jo et stort hus her, med plass til mange!! Eller evt. leid festlokalet 50 meter unna oss.. hehe.. bare overnatta inni der og ordna med masse god mat!!! mmm... [:D]
Hadde vært kjempe koselig da!!!Fra meg til deg er det godt over 4 timer med bil(og jeg som ikke har lappen engang[8|])hehe:)
ORIGINAL: LilleMag
ORIGINAL: LilleMag
Næmmen søss, vi er selvfølgelig med!!![:D]
Er det langt unna meg?[8|] Kommer uansett altså[;)] Hadde vært SÅ GØY!
Fra Tr.heim er det i allefall ca 2,5 timer med bil.. [;)] Hadde vært utrolig moro, da!!! [;)]
konge.. da er det bare 5,5 time herifra![:D] når???[:D][:D][:D]
ORIGINAL: #bolla#
ORIGINAL: Hege26
Hadde vært kjempe koselig da!!!Fra meg til deg er det godt over 4 timer med bil(og jeg som ikke har lappen engang[8|])hehe:)
Og da er det vel 2-3 timer mer fra meg tenker jeg, men har lappen[;)]
ORIGINAL: Annask
HIHI FRA SANDEFJORD SENTRUM OG OPP TIL TYNSET SENTRUM ER DET 6 TIMER MEN VI KOMMER VI HVIS VI KAN....
VIRKER SOM DET ER STEMNING FOR ETT TREFF NÅ DA