Hva med deg selv da?

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Etter du fikk barn, har du kjøpt deg noe til deg selv?

Vi flyttet da jeg var høygravid, så jeg kastet masse masse klær. Hadde knapt med meg noen klær. Og nå i det siste har jeg nesten gått ned 10 kg..men, den eneste som får noe her i huset er frøkna. Rart det der :)
 
Kjøpte litt nytt sommertøy og kjoler i sommer. Ellers er det stort sett storebror som får. Lillebror får minimalt, har vel egentlig ikke kjøpt ett klesplagg til han siden han ble født bortsett fra noen strømpebukser, en body og en pysj. Jo også kjøpte jeg en lue i sommer vel... Haha, sånn er det å være lillebror og arve alt:) Nå om dagen blir det kjøpt mest til huset og interiør stæsj :)
 
Jeg var så fornøyd her om dagen fordi jeg kjøpte meg en tskjorte og den var så fin! :) også slo jeg jammen til og kjøpte meg pulsklokke også.
Stortsett barna som får ja..
 
Har kjøpt et par nye bukser. Kjøpte masse ammeklær i starten etter fødsel, bruker de fortsatt omtrent hver dag.
Ønsker meg nye vintersko.
 
Jeg skal ønske meg til jul, trenger så absolutt nye klær.
Venter til salget :)
 
Har kjøpt et par nye bukser. Kjøpte masse ammeklær i starten etter fødsel, bruker de fortsatt omtrent hver dag.
Ønsker meg nye vintersko.
Samme her, jeg går med ammeklær fortsatt, begynner å bli rimelig lei av de samme fem t-skjortene og den samme genseren! Måtte også kjøpe meg en ny bukse. Og her om dagen kjøpte jeg meg høstjakke, det var deilig. Ellers er det fint lite som kjøpes inn til de voksne om dagen!
 
Jada, både jeg og ungene får ;) "Flink" sånn! Nå trenger jeg nye bukser igjen, for jeg har bare ett par som sitter fint.. Gått for mye ned i vekt gitt :(
 
Veldig lite til meg selv. Slutt på koseshopping, kjøper bare når jeg trenger noe. Mini derimot...;)
 
Tror bare det er ammeklær jeg har kjøpt til meg selv. De blir brukt hver dag. Gleder meg til å slutte med det. Ellers så kjøper jeg mye til ungene.
 
Back
Topp